2 Ocak 2011 Pazar

Sen gerçek bir Meleksin. Hiç gitme olur mu?

Bu da yılın ilk yazısı olsun. Annem hakkında olsun istedim.

Eve geldiğimden beri annem yanı başımda hiç bir yere gitmiyor. İlk gece ilk kez benimle birlikte saat 3 e kadar bekledi. Sonra dayanamadım uyuttum. Biliyorum özlüyor beni yanımdan ayrılmak istemiyor. Gece yanında uyudum sarıldı sıcacık elleri ile üşümeyim diye. Sabah uyandırdı beni. Hiç alışkın olmadığım bir saatti ama beraber kahvaltı yapmak istemişti. Gittim. Hep benim sevdiğim şeyleri hazırlamış. Yumurtanın bile sarısını pişirmemiş. Gözlerim doldu çaktırmadan sildim. Ben annemi çok seviyorum ya. Tüm günü yine benimle evde geçirdi. Anlattı dinledim. Ablamlar abimler falan aradı onlarla konuştu. Hepsine sinir oluyorum! Sadece işi olduğu zaman ararlar çünkü annemi. İhtiyacı olduğunda ararlar. Sürekli birşeyler isterler ve annemde son parası olsa bile verir. Hepsi işinde gücünde. Onların bir aylık maaşları anneme piyango gibi birşey gelir. Çünkü köyde gelir yok. Düzenli bir şey yok. Buna rağmen hepsinin anneme yüklenmesi o kadar deli ediyorki beni. Bağırmak istiyorum hepsine defolup gidin annemle benim hayatımdan çıkın diye. 
 Biliyorum babamdan sonra tüm hayatını bana adadı. İkimiz birbirimizin herşeyi gibi olduk. Bundandır her eve geldiğimde onunla uyumam. Çok seviyorum onu. Beni benden daha çok düşünmesini. Herşeyi bana sorarak yapmasını aynı anda benimde ona sormamı herşey için. Birşey saklamayışını. Beni düşünerek yapmasını herşeyi. Hayallerini çekinmeden anlatışını. Doğallığını. Çabuk güvenmesini. Duygularında Saf oluşunu. Sımsıkı sarılmasını. Canım acıyınca onun da hissetmesini. Herşeyi ile ben annemi çok seviyorum. Hiç çıkmasın istiyorum hayatımdan. Hiç gitmesin. O gittikçe yaşlanıyor. Gittikçe zayıflıyor. Duyuyorum o uyurken sesini. Rahat uyumayıp yatakta sürekli dönmesini. Kullandığı ilaçlarını. Kaybettiği sağlığını biliyorum. Bir gün ona olmak istediği hayatını verebileceğim ama o zamana kadar onu çoktan kaybetmiş olmaktan çok korkuyorum. Onsuz bir hayat düşünemiyorum. Dua ediyorum sürekli Gitmesin hiç diye... Ve biliyorum eğer o giderse uğruna savaşacağım hiç birşey kalmaz geriye..

1 yorum :

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?