29 Ocak 2011 Cumartesi

Hasta erkeklerden uzak durun mümkünse

Bazen akıl duruyor hemde gereksiz yere.

Çocuklar hasta olmamalı. Abilerde olmamalı. Hatta insanlar hastalıktan muaf tutulmalı. Abimden sonra oğlu da hasta oldu. Allah'ım sen çocukları hastalıktan koru. Nasıl mızmız birşey oldu o öyle. Abimden beter oldu yeminle. Hiç birşey diyemiyorsun! tek kelime edemiyorsun çocuğa. Zaten söylendiğimden değilde. Koltuğa bi yayılıyo bu. Kaldıramıyorsun. Lan zaten doluşmuşuz eve sizin gelişinizle. Birde sen oraya yerleşirsen ben ayakta kalırım. Bi saat dikildim ya. Oturacak yer yaratırdım da ev halkı gergindi bide ben elleşmeyim dedim. En ufakları da hastaydı zaten. Kısacası ben hariç herkes dökülüyordu. Nazlanmaları bitmedi hiç birinin. En çok abim zaten. Öküz ya. Harbi saf dokunulmamış öküz. Erkekler özellikle hasta olmamalı. Kaç gündür yengem hastaymış öküz doktora götürmemiş sen yarına iyi olursun, hadi hadi bişeyin yok senin gibi laflar ederek. En sonunda ne oldu bilmiyorum ama yengem iyi şimdi. Abim kötü. Bir erkek hasta olunca otomatik olarak iptal oluyor. Bataryası bitmiş telefon gibi kendini herşeye kapatıyor. Çocuk gibi oluyor. Hayır hayır çocuktan beter oluyor. Utanmasa yemeği ağzına isteyecekti. Çakıverecektim ağzına susacaktı sonra...

Gidemedim köye. Abimler evden gittiler ama. Geç kaldım. Bi çıkamadım evden. Bi ablamın Küçükpaşayı hazırlaması, bi kahvaltı sevdası, bi abimlerin hazırlanması. Zaten abimler geniş aile oldukları için. Hasta oldukları için birde. Saatler sürdü onlarınki. Neyse sonuçta saat 3 te evden çıkmaya hazırdım ama o saatten sonra gidipte Düzce merkezde kalmak istemedim. Malum köye bi saatten sonra otobüs yok. Burdayım ve hayattan bıkmakla meşgulum ben. Eniştem var bu gece. Ortaklaşa bilgisayarı almazlarsa sabaha kadar nette olacağım. Milletle dedikodu yapıp vakit öldüreceğim. Yarına ölü gibi dolaşacağım. İsyanlardayım ey ahali isyanlardayım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?