18 Ocak 2011 Salı

Gittikçe alışkanlık haline geliyor

Ufak ufak hayat tüketiyor elindekileri...

Deli gibi ders çalışıyorum desemde inanmayın. Her öğrenci gibi sadece bir kez okuyorum o kadar. Bugünkü kimya sınavından kaldım sanırım. 1. de boş kağıt vermiştim. Bunda 4 sorudan 2'sini yaptım. 3. soruyu salak gibi yanlış anlayıp yanlış cevapladım. Tam çıkarken hoca açıkladı ama çok geçti ben bir kez yanlış yapmıştım artık. Hayal ile ayrıldık. Sebebine girmeyi hiç ama hiç istemiyorum. Bitti işte. Üzülmedim bile ya. Çokmu alıştım ki böyle başlayıp biten şeylere. Zaten hatunla hiç görüşmedik onunda etkisi olabilir tabii. Önümüzdeki maçlara bakalım demeye başladım erkenden. Diyorum sevgili yapmayacağım ama olmuyor. Çünkü ne zaman böyle söylesem en yakın zamanında sevgilim oluyor. Bir daha demiyorum böyle bunun için. Nasip kısmet diyeceğim ama hiç birine potansiyel sevgili olarak yaklaşmam sanırım. Imm. Yazacak şeylerimi kısıtlı tutmak zorundayım çünkü Işık ile sevgilisi karşımda oturuyorlar. Beni bekliyorlar. Film izleyecekler. Sahi. Akşam Damla'nın yanına gittim not vermem gerekti çünkü. İngilizce notları bende vardı. Kaç gündür erteliyordum gidişimi. Neyse gittim yolda Işığın ki mesaj attı. Gelirken sigara al acil falan diye. Daha yeni çıkmışım yola en az 1 saat bulur gelmem geri falan dedim. O da benimle akalalı değil acil falan filan dedi. Işıkla alakalı sandım. Nasıl acele ediyorum ama. Haftalardır Damla ile ilgilenmemişim bugünü de salladım. Hiç vakit ayırmadım hatuna ya. Geldim geriye. Bunlar Işığınkinin odasında oturuyorlar. O yatıyor Işık başında oturuyor. Birde bu hatun gülüyor falan gayet iyi yani. Nasıl sinir oldum. Sen benim arkadaşıma ayıracağım vakti almışsın birde öylesin. Kötü olan hiç birşey yok. Işıkta iyi daha ne bi saat beklemek zormuydu. Sırf senin canın istiyor diye beni böylesi yönetmene ne gerek vardı. Işık vardı diye kırmadım ama çok sinir oldum. Bilseydim zaten gelmezdim. Damla daha önemli sonuçta benim için. Pff. Sonra odama gittim falan. Ders çalışmaya indim ordan. Işık dışarıya çıkmış. Ayrılmış bunlar. Sebebi ben değilim ama orası kesin. Melek mesaj attı yukarı gel diye. Anlattılar Işık dışarı gitti tandoğanın ordaymış diye. Odaya yöneldim hemen. Gitme yanlız kalmak istiyormuş dedi. Manyak mı ne? o saatte Işığı tek başına nasıl bırakayım ben. Hızlıca giyinip çıktım dışarı. Işığı aradım nerdesin dedim anıttepenin oraya gidiyorum dedi. Anladım tabii. Benim gittiğim parka doğru gidiyor bu. Gelme sakın falan dedi. Kapattım telefonu. Bildiğin koşarak gittim yanına.Normalde onun yanına gittiğim vakitte ben metronun oraya bile gidemem. O kadar kısa zaman yani. Gittiğimde oturuyordu kenarda. Parka varmamış daha. Biraz konuştuk. Sonra geri dönerken Melek mesaj attı nerdesiniz biz geliyoruz diye. Işığın ilk olarak yanlış tarifi sonucu tandoğana gitmiş bunlar. Neyse bulduk birbirimizi Burger'a gittik. Sonra yurda döndük. Tabii bunlar barıştılar. Sonrası sıradan geçti. Dondurma falan yedik yurtta. Böylece yazımı bitirip çıkıyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?