5 Ocak 2011 Çarşamba

Buna bir başlığım yok

BaL :P bak buna da seninle başlayacağım ama bir daha okurmusun bilemiyorum orası ayrı. Bitanecik ablam benim -bu harbiden yalaka mod oldu- Neyse. Abla kardeşiz artık dimi. Garip geldi. Çünkü siteden bi hatun vardı 38 yaşındaydı ona abla dememiştim. Şimdi aradaki 4 yaşa rağmen sana abla demek alışmam gerek.  Birde yurtta alışıyor insan herkese ismi ile hitap etmeye. Üniversiteye özgü olsa gerek buraya geldiğimden beri kimseye abla dememiştim. Şu 38'lik hatun meselesini anlatasım geldi.

Sitede bana mesaj atan herkese geri dönüş yaptım mutlaka. Çünkü bir arayışım yok. Sohbet ediyorum. Hepsini tanımak istiyorum sonuç olarak. Bu hatun bana mesaj attı. Konuşurken falan msn e de ekledim. Bayram sebebi ile köydeyim o aralar. Konuşurken yine bu kahve ikram edeyim sana falan dedi. Ankara'da olsam olurdu dememle bir söz vermiş oldum buluşmak için. Birde yazarken insanları etkileme kabiliyetim var benim. Çünkü o an sadece ihtiyacı olanları veriyorum insanlara... Konunun gidişatı uygun gelmedi pek ama söz vermiş oldum bir kere. Kızılayda bir yerde buluştuk. Hatun çok geveze ama yeni birşey anlattığından değil. Ben konuşmuyorum. Soruyor söylüyorum. O gidip gelip sadece aynı şeyleri anlatıyor. Arada sadece bir kez farklı bir olayı anlattı o kadar. Tekrardan 4-5 kez aynı şeyleri dinlemek tam bir işkence gibi. Sigara içmesi ayrı bir dert falan. Saygım vardır herkes istediğini yapar ama onun içiyor olması acayip gıcık oldum. Telefonumla oynamaya başladım. Niye oynuyorsun gibisinden birşey söyledi. Sıkıldıkça oynarım ben dedim. Sıkıldın kalk gidelim o zaman dedi. Sen şimdi sıkıldın ya ben bi daha seninle buluşmam dedi. Benim yanımdaki insan benden sıkılmayacak dedi. Böyle tekrarlarla beynimi s*kti. Sonra gelde sıkılma. O günü hayatımdan tamamen çıkartmak istiyorum mesela. Hiç yaşanmamış gibi olsun. Yurda geldiğimde Işığa anlatmıştım tüm bunları nasıl gülüyor bana. Ben sinirden ölüyorum kız bana gülmekten ölüyor ya. Sonra kadın bir daha hiç birşey yazmadı. Bir kaç gün sonra da msnden engelleyip sildim hatunu...

Bu da öyle bir gündü hayatımdan silsem dediğim. Akşam gripinin konseri vardı. Çok güzeldi. Adama da sesine de hayran kaldım. Sevdim yani çokça. Işıkla gittik tabii. Sevgilisi ile atışmıştı bu. Sonra geldiğimizde bi baktık bununki yatağına notlar bırakmış yumuşadı tabii ışık anında. Neyse odaya gittim baktım bununki benim yatakta uyuya kalmış. Bu gece bana uyku yok yani. Sabaha kadar gelsin 101 taşları. Kız rahatsız olmasa uyandıracağım git yerine yat diye de yazık şimdi... Yiyecek birşeyim de yok. Kantinde kapandı. Çok kötü oldu bu çok...

Yeniden ara verdim. Melek mesaj attı çok kötüyüm dedi. Yanına gittim. Sevgilisinden ayrılmış hatun. Ağladı falan kıyamadım tabii. Benim için iyi haber olmalımıydı bilemem ama hiç iyi gelmedi.Ben o mutlu olduğu için vazgeçmiştim ondan. O ise ağlıyordu. Gidip ona bunu yapanı dövmek istedim. Öyle konuştuk biraz. Oyun oynadık. yoldan geçen arabaların rengini bilmeye çalıştık. Mynetin bilen kazanır'da oynadık. hiç birşey beceremedik. Gitti sonra. Ama giderken kötü değildi o kadar. Gülümsüyordu bile... O arada ışığın ki uyandı yatağım boş artık yani. Gerçi şuan telefonum onda. Kendininkini tuvalete düşürdü de. Işıkla mesajlaşıyorlar. Bende Gidip yatayım bari. Sıcacık yatağımın kıymetini daha çok bileceğim bundan sonra... Gidip sarılıp minik yastığıma uyuyacağım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?