22 Ocak 2011 Cumartesi

Herşeyin saçma bir tarafı var işte

Bir kez doğru zamanda doğru insan istiyorum. O insan hiç gitmesin istiyorum...

Acil yazıyorum birazcık. Otobüse bindimde internet ve priz var. Bu nasıl teknoloji yaa. Baya geliştirdiler hee. Normalde benim bataryam 6-7 dk dayanır. Sonra pat kapanır. Ama priz varya değerlendiriyorum. Birde çok dolu değil. Ne güzeL ya. Yanımda bi teyze oturmuştu ama boş olunca kalktı gitti bende öyle açtım bilgisayarı. Gabile'ye üye oldum ben. Kızlarla, hatun bakmak için. Öylesine tanıdık çıkar diye ankara bursa falan arıyoruz da. O zamandan beri bi girdim tüm gayler mesaj atış he. ''slm sadece yalanmak istersen ekle'' konuya bak ya. Adama bak birde. Kocaman 'Lezbiyen' yazıyor orda biseksuel değil. Birde oranın hatunları güvensiz ya. Camın yoksa baştan eleniyorsun zaten. Mesaj atmış hatun camın varsa cevap ver yada tanışalım diyor. Diyorum Lezcede onaylı üyeyim ben. Yok hatunda güven eksikliği var bi kere, inanmıyor. İlla cam olacak. Cam'ı kaldıracak olsa benim bilgisayarım zaten kendinden Cam'ı olurdu. O kadar yaşlı birşey bu. Dilinden bi tek ben anlıyorum yani. Başka biri eline alsın iki dk sonra benim bilgisayarımı terkeder adam. Sinirlerine yenik düşer. Kendimi bi an feci ezik birşey hissettim he. Evden internete giremeyebilirim ya. Faturayı yatırmadım. Enişteme yıkamazsam internet yok bana 2-3 hafta. Abimler falan varda gitmem ben onlara ya. Sıkıntıdan ölüyorum ben ablamlarda ya. Köyde bile bu kadar sıkılmıyorum ama gel gör ki ablamda durum farklı. Evde bir o bir ben birde Efe. Kapatıyoruz kendimizi eve. Uyuşuk mıymıntı birşey oluyorum ben orda. Birde yemeği ablam yaptığı için sürekli yiyorum. Kilo alacağımdan değilde onlar batacak bir gün ondan korkuyorum...

Yurttan 2 haftalık bile ayrılmak çok zor ya. Aslında yurt değilde Işıktan ayrılmak zor. Alışıyorum ben ona böyle. Sonra yurtta özgürlüğe alışıyorum. Eve gidince ev bana yabancı geliyor. Misafirişim gibi. Kalkıp dolaptan birşey almak. Sonuçta o bana ait değil. Kendi odama bile özgürce giremiyorum. Annemde misafirmişim gibi davranıyor zaten. Sanırım evden bir kez ayrılınca dönüşte sorunlar oluyor. Sonuçta uzak kalıyorsun. Babaannem bile değişti ya. 6. yılım bu yurtta. Köyde yaşarken babaannem konuşmazdı pek bizimle konuşsada sıradan şeyler. Sarılmazdı. Şimdi gidince direk eve geliyor yanıma konuşuyor. Yada ben gidiyorum yanına. Küçükken onun şarkı söylediği duyardım. Ya da ben şarkı zannederdim o küçük yaşımda. Biraz daha büyüdükçe aslında onun şarkı yada türkü değilde yas içeren sözlerle dolu olduğunu anladım. Çok kötüydü küçükken. O dedem ve babam için söylerdi. Şimdi bile duysam çok garip olurum...

Mola vermiştik geri geldim. Mola yerinde Liseden bir arkadaşımı gördüm ya. Hep iyi hemde kötü oldu bu. Özlemişim hepsini ya. Numarasını aldım. Çıktım. Şimdi ben o faturayı yatırmadığım için zaten internete giremicem. O hattı kapatıp Turkcell'e geçerim ya. Banane bir ton fatura geliyor ona. Neyse enişteme yıkarım onu. Hadi gittim ben. Kendinize iyi bakın. Benim içinde dua edin eniştem o faturayı yatırsın. Kötü baldızım ama napiiimmmm... :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?