26 Ocak 2011 Çarşamba

Bu kadar duygusallığa gerek yok yani

İnsanlar bence kendi hayatlarından sahneler buldukları için ağlıyorlar filmlerde..

Bahsetmeyi unuttuğum ayrıntı; Tiryakide çalışan kız mesaj attı! 2-3 gün oldu ama atalı. ''Mrb. EfsuN ben  Özlem tiryakide çalışıyorum'' yazmış. Nasıl mutlu oldum ama. Ablam vardı yanımda gene, doğru düzgün mutlu da olamıyorsun anacım. En ufak tebessüme soruyor ne oldu diye. Neyse konuştuk kızla. Önce emin olmak için saçma salak konuştum. Ama kız çok samimi davrandı be. Acayip mutlu oldum ama. Kontorü yoktu ve vodafone o. Pek konuşamadık yani. En son, öpüldün yazmış ama. İnsanın kalbi uçacak gibi olur ya, o an öyle olmuştu işte. Sonra pazartesi bu yoldayken mesaj attım gene. Beni ara yapmış o da. Kontorü olmayınca. Öyle işte. Bu akşam eniştem eve geldi. Ablamın hikayesi hem uzun hemde özel ondan anlatmak istemiyorum burda. Ama sorsalar en iğrenç şey ne diye kesin ablanızın sevişirken çıkardığı sesi duymak derdim. Harbiden sexten iğrenmiş durumdayım. Ablam lan o benim nasıl duyarım. İnsan azıcık sessiz olur ya! Genç kız var bu evde çocuğun var bu evde birazcık dikkat ya...

Neyse niye hüzünlüydüm ben.?Heh şey the l word bitti. Resmen bitti. Filmlerin sonunu sevmiyorum çünkü hüzünle bitiyor. Hiç bitmesin istiyorum ama onlar bitiyor. Ondan anca komedi izlerim ben. Artık romantik-duygusal filmde izleyemiyorum. Okuyucu filmini de bitirememiştim. Çünkü garip ama onu ben yaşamış gibi oluyorum. Ortalıkta 2 gün boyunca depresyonda gibi dolanmaktansa hiç izlememek daha iyi. Birde ağlarım ben öyle böyle değil salya sümük ağlarım. Bunu her zaman yapmam orası ayrı. Olmayan karizmayı çizdirmemek lazım. İnsanlar bence kendi hayatlarından sahneler buldukları için ağlıyorlar filmlerde. Birde kendi hayallerini bulamayınca. Bana göre Shane Molly ile birlikte olmalıydı. Onun sevgililerinin yada yattıklarının içinde en çok onu sevmiştim ben. Sonra Jenny öldü. Birde sonu net olmayınca da deli oluyorum sanırım. Jenny niye öldü? Kim öldürdü o kızı? Alice ile Tasha ayrılar mı? Bette ve Tina taşınacaklar mı? Polis sorgusunun sonucunda ne oldu? Bütün bu sorular ve daha fazlasına cevap istiyorum. Hatta bütün filmlerin sonuçlarına cevap istiyorum. Mesela Annabelle ile o kadın bir daha birlikte olmuşlarmıdır? Kadını en son götürmüşlerdi ve film bitti. Bence ben film izlemeyi bırakmalıyım. Valla ya. Yoksa duygusal çöküyorum ben. Sonra EfsuN haftalarca kendi aklında filmlere 'Son'lar yazıyor. Olmuyor böyle. Başkalarının hayatlarını yaşamak kendi sorunlarımdan kaçmak için en ideal yol. Ama ben o hayatların içinde sıkışıp kalıyorum...

2 yorum :

  1. annabelle filminde ikisi birlikte oluyolar bil istedim :D

    YanıtlaSil
  2. Nasıl ya? Nereden biliyorsun ki? Götürdüler o kadını başka yere?

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?