18 Ocak 2011 Salı

Aslında herkesi tanıyorsundur bilmeden

Bir bakmışsın aslında herkesle bir şekilde bağlantın var...

Bir filmde bununla ilgili bir şiirden bahsediyordu. O kadar küçük ki dünya. Senin tanıdığın birini hiç alakasız birileri tanıyabiliyor. Hatta Lezbiyen ve Gay camiası olarak herkes herkesi tanıyor. Öyle ki The L Word dizisine döndü bura. Sadece burda yatma olayı o kadar yaygın değil. Ama herkes herkesle çıkmış oluyor. Bazen yakın bi arkadaşın oluyor. Onun eski sevgilisinden hoşlanıyorsun ama sonuçta arkadaşının eskisi çıkamazsın dimi. Çıkmasına çıkarım kimseyide dinlemem diyenlere saygım sonsuzda, insanın vicdanı rahatsız oluyor ya. Benim Odun'um sitedeki kızların yarısı ile çıktı zaten. Hatta arkadaşım, eski sevgilim olduğunu öğrenince ayrılmıştı ondan. Melek bile, siteden olupta ankaralıların yarısını tanıyor. Hatun sitede bile değil ya. Hangi ara çevresini genişletti bu kız bilmiyorum ben. Geçen gün Evren diye biri mesaj attı. Siteden tanıştık diyor. Bir türlü hatırlayamıyorum hatunu. Bir ton soru sordum. En sonunda dedim ne zaman tanıştık? Yazın dedi. Ben yazın sitede üye değildim dedim o zaman açıkladı gerçeği. ''Biri'' buna benden bahsedip durmuş çok güzel kız falan filan diye. O da dayanamamış numaramı çalmış. 17 yaşında hatun daha liseli ve ben onun lisesinden sadece bir kişiyi tanıyorum sadece. Dandik dandik insanlar beni mi bulur. Ama acayip merak ettim çünkü numaramı kimden aldığını hala söylemedi. Birde Evren, Meleğin eski sevgilisinin 2. adı gibi birşey. O lisede okuyor. 17 yaşında. Fazla tesadüfmüdür nedir bilmiyorum. Meleğe sordum numara onunmu diye yooo dedi. Sonra kızında içine bi kurt düşürdüm tabii. Neyse böyle işte. Kim kimin sevgilisi. Kimin eli kimin cebinde belli değil. Artık birilerini tanıyor olmaktan bıkıyor insan. Bi heteroyu yoldan çevirip sonsuza kadar sevgili yapasım var kendime. Kimseyi tanımamış olsun diye!

Fizikten kaldım bugün. Her öğrenci gibi suçu hocaya atmak istiyorum. Şerefsiz ya! geçen yıl fizik2 den 45'te bıraktı. Bu yıl Fizik1'den 45'te bıraktı. 5 puan için iki derside tekrara alıyorum ya. Çok bozuldum çok. Gerçi geçmek imkansızdı biliyorum da sadece 5 puandan kalırmı insan ya! Sonra kimya haa tehlikede. Diğer derslere geçerim gözüyle bakıyorum. Umarım bu bakış açım doğru görüyordur ne diyim. Dersleri Allah'a emanet yaşayan biriyim. Neyse çok uzattım ben bu muhabbeti sıkıldım..

Şimdi ben son günlerde ders çalışıyorum ya(!) bunun için aşağıya iniyorum. Böyle kocaman salon gibi bir yer var. Bir sürü priz var burda masalar falanda var. Bizim odalarımızda priz yok çünkü! Neyse burda birsürü hatun var. Geçen yıl hep gelirdim ama kantin hemen alt katta ve ben sürekli birşeyler yemek istiyorum orası bu kadar yakın olunca. Aç olmasam bile geniş bir midemin oluşu beni her geçen gün batırıyor. Birde burası hatun kaynıyor. Hele bi hatun var sitede gördüm gibi geliyor ama emin olamıyorum ben. Kim lan bu nerde gördün hatırla diye beynimi zorluyorum. Ama bulamıyorum kaç gün oldu. Gizli gizli kıza bakmaktan gözlerim bozulacak. Hayır hoşlandığımdan falan değil sadece ''kim bu?'' Merakı yüzünden. Arada kız yakalıyor zaten bakışlarımı anında 3 maymunu oynuyorum ben. Görmedim duymadım söylemedim. Bilmiyorum yani. Etrafta o kadar çok kız varki. Açık büfe sanki. Aaa bak şu güzelmiş. Şunun gözleri güzel. Şunun burnunu sevdim. Aaa saç rengine bak ne kadar güzeeeell. Sinir olduklarım da var tabii. Hatunun teki geliyor ağzında sakız cak cak ca çiğnir. Bir hoop pat diye patlatıyor onu. O zaman suratına bi tane patlatasım geliyor. Bakıyorsun böyle kızlara bi çoğunun önünde laptop içine girmek üzere. Öyle eğilmiş öyle dikkatle bakıyor ki. Altı üstü msn açık hatun ne yapıyorsun diyesim var. O burnunu resmen ekrana dayıyor zaten yağlı burnu böyle ekran yağ içinde kalıyor. Kendi kendine mır mır ders tekrarı yapanlar var. Hatun iki eliyle kapatıyor kulaklarını ama sesini kapatmıyor. Arada bir kaç kelime kulağıma gelip dikkatimi dağıtıyor... Bütün tipler böyle işte. Açık büfeden gözlerimi alsam iyi olacak biraz. Yakalanınca kırmızı oluyorum çünkü. 

Işık ile sevgilisi karşımda. Yarım saat kadar önce yemeğe gittim. Işık dedi bende geleyim tamam dedim. Sonra dedi O'nu bekle beraber gidelim. Sinir oldum. Kahvaltıdan beri açım zaten ben. Birde Damla olayından sonra kıza iyice sinir oldum ben. Yanımda durmasın böyle laf sokmak ve Işığı üzmek istemiyorum. Onun için sadece susuyorum ama valla istemiyorum aynı ortamda olmayı ya. Kin mi tutuyorum bilmiyorum ama öyle böyle değil kızın her hareketi resmen batıyor bana!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?