31 Aralık 2010 Cuma

Böyle cesarete gerek yok bence


Yılın son yazısını kısaca yazayım istedim. Yıla böyle kötü girmek istemezdim ama. 

Dün pirsing yaptırmıştım. Hiç acımadı ama heyecanı yeterli oldu. Heves etmemi sağlayan şey ise dudağımın hemen altında bir nokta ile oynarken kanamış olması ama derinin üstünü açamadığım için kan öyle top gibi içerde kaldı. Pirsing gibi görünüyordu. Hoşuma gitti o hevesle iznimi aldım annemden soluğu dövme yaptıran yerde aldık. Tabii o aşamaya kadar beni vazgeçirmeye çalışan az olmadı. Tabii ben destek verenler tarafındaydım :Pp  Sonuç korkudan tir tir titreyen gözleri kapalı bekleyen ben. Yine de hiç birşey hissetmeyip hala bitmedimi diye gözlerini açıp bakış atan ben. Dudağıma sağ alt'a yaptırdım. Siyah top gibi. Ben gibi dursada yine de sevdim ben onu.

Sabah Işık uyandırdı okuluna gitti. Melek sabah pirsingi gördü şaşırdı niye yaptırdın falan dedi. vs vs.  Sonra hazırlık falan derken çıktım yola. Otobüse bindim. Yanıma Genç biri gelsin diye dua ederken teyze diyebileceğim bi hatun geldi. Cam kenarında otururum ben hep. Kadın kolundan yeni ameliyat olmuş yer değiştirelim mi dedi. Tamam dedim sadece. Ayağa kalktım kadın geçsin öbür tarafa diye. Bi baktım arka koltuk cam kenarından kaçak bi melek daha. O nasıl masumluktur öyle. Önüme geLen her hatun melek bana göre. Kızın gözlerine bi dalmışım bi süre bakıp kaldım. Sonra kendime gelip oturdum yerime. Önümüzde hani koltuklar için tv ler varya açmadım onu arka koltuktaki hatunu süzüp durdum yol boyunca. Birşey olsa da sohbet etsek diyeceğim olmuyor. Yanımdaki teyze geveze alakalı alakasız birsürü şey söylüyor. Müzik dinliyorum. Laf atıyor yanımdaki. Kıza bakıyorum. Yanımdaki bana ''oğullarını'' anlatıyor. Sonra memleketimi sordu söyledim.Orda öyle senin gibi güzel kızlar varmıydı ya diyor. Benim şeyim anında tavan yaptı tabii. Nasıl cesaret toplamışsam kız benden önce inecek ama bir yol bulup yazacağım yani. Çantamı karıştırıyorum kağıt yok. Kalem var. Peçete var. Pc bile var lanet çantada bir tane kağıt yok. Çıkarttım peçeteyi. Koydum laptopun üstüne karaladım birşeyler. Peçete de çiçek gibi kokuyor vermeye kıyamıyorum. Elimde tutuyorum. Kokluyorum. Devamı yok kız inecek az kaldı. Arada bakışlarımız denk geliyor gözlerini hiç kaçırmıyor. Nasıl heyecan yaptım ben ya. Döndüm arkaya al dedim uzattım. Kız anlamadı baktı. Al dedim tekrar aldı okudu falan. Bi daha bakmadım kıza. Muhtemelen kızda bana bakmayacak bir daha :D garip oldum ya ilk kez normal hayattan birine böyle birşey yaptım. 
 Sonrası eve geldim annem keşkek denilen yöresel diyebileceğim ve en sevdiğim yemeklerden birini yapmış. Önce amcamlara gittim. Sonra Komşuya uğradım. Sonra eve geldim misafirler var. Oturuyoruz onlar çok pis dedikodu yapıyorlar. Arada bi kaç küfür savruluyor (hepsi kadın birde!) heyyy burda bir çocuk var diye uyarı yapıyorum. Sıkılıyoru çok hemde. Tüm yılım böyle olmasın noluurrrr :((

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?