20 Ocak 2011 Perşembe

Küçük şeyler

Sıkıldım ya. Valla. Sınavlara gir çık uyu. Sonra yeni bir sınav. Bugünkü idare edermiydi bilmiyorum. Zor sormuş adi kadın. Neyse. Sınavdan çıktım yine uyudum. Birşey oldu odada uyandım. Saate bi baktım 3 olmuş! nasıl panik yapıp küfür ediyorum. O kadar çok küfrü bu kadar hızlı edemezdim ben ya. Öyle bir yeteneğim yoktu. Sınava geç kaldım zannediyorum. Sınav 10:30'daydı normalde. Bir kaç dakika sonra tarihleri kontrol etmek falan aklıma geldi. Zamanları da tabii. Sonra farkına vardım sadece uykudan dolayı aklım karışmış. Gülüp istifimi hiç bozmadan geriye yattım. Yediden kalktığımda sanırım saat 6 falandı. Işık ikidebir neyin var diye soruyor. Ama bunu sevgilisi yanındayken yapıyor. Bu da beni deli ediyor. Ben onlara aşklarını sevgilerini yada ne haltsa işte onu iki kişilik yaşamalarına izin veriyorken neden Işık bizim arkadaşlığımızı 3 kişi ilerletmeye çalışıyor anlamıyorum. Dolayısı ile bir ton tripten ve surattan başka hiç bir cevap alamıyor benden. İyi oluyor kafasına dank ettikten sonra tekrar sorsun anlatırım o zaman. Sevgilisine hala sinir oluyorum ben. Kolay kolay affedemeyeceğim sanırım onu. Affetmiş olsam bile yine birşey değişmezdi. Benim hayatım yada başka şeylerimden ona ne. Anlatırsam değer verdiklerime anlatırım yani. Dimi ama? Öyle işte. Bi ara geldiler bana şıpsevdi sakızı getirmişler. Sakız sevmem ben ama o sakızın kağıtlarını seviyorum. Aşkı farklı şekillerle anlatmalarını. Sonra gittiler tekrar. Şimdi nerdeler bilmiyorum bir daha gelmediler.

Yarın ki sınavımın ders notları olmadığı için çalışmıyorum. The L Word'de 3. sezon bitmek üzere sanırım bu akşam 5 yada 6 bölüm izledim. Beynim hamur gibi oldu. Aslında bi çok açıdan saçma düşününce ama ne yapayım izliyorum. Shane'in tarzını Carmeninde Tipini seviyorum. Imm Bazen zaten diğer yerlerini atlayarak geçiyorum. Bette ile Tina'nın bebekleri çok tatlı yaaa. Gözlerimi ağrıttı bu dizi benim. Yada saatlerdir başından kalkmadığım için olabilir tabii. Şu dün bahsettiğim ve ''kim'' olduğunu bulamadığım hatun saçlarını mı kestirmiş ne. Karşımda oturuyor. Her zaman ki kulaklığı falan takılı ama kısa sankim saçları. Birde birşey izliyor çünkü ellerini yanaklarına dayamış gözleri ekranda. Bu hatunu bi gün ya bulacağım yada soracağım kimsin sen, sitede varmısın diye. Ya ben dayanamıcam bu ağrıya gidiyorum.  Not. Hatun yan döndü gördüm harbiden kestirmiş lan saçlarını!!!

2 yorum :

  1. sınavlara gir çık uyu hep mı aynı olur :p (birde diziler var tabi ) :)

    YanıtlaSil
  2. Zaman geçsede hep böyle yani. Bu dönem ölü bir dönem yapacak bir şey yok :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?