13 Ocak 2011 Perşembe

Ota b*ka herşeye her durumda tartışabiliyoruz

Karşısından istemeden önce kendi yapabilmeli insan...

Yurtta kalınca sürekli yazacak şeyleri tükeniyor insanın. Yada belki de yazacak hiç birşey bulamıyor. Çünkü paso uyuyunca akla birşey gelmiyor. Kendini internet alemine veriyorum bende böylece. Sabah kalkıyorum mesela yaptığım tüm şey arkadaşlarım ile tartışarak güne başlamak oluyor. Adi hatun sabahın 11'nde telefonla konuşuyor odada ben uyurken!  Sessiz ol biraz dedim. O da öğlen oldu dedi. Bende ne yapalım siz uyurken biz saygısızlık yapmıyoruz gibisinden birşey dedim. Cevap verdi mi vermedi mi hatırlamıyorum. Uyudum çünkü tekrar geriye. Kalktığımda acayip asabiydim orası kesin. Işık sınavdan geldi. Kahvaltı yapmış. Ben indim her zamanki gibi kek falan aldım. Tam çıkacakken bunlar indiler aşağı. Beraber oturduk. Yedik falan. Immm sonra ne oldu hatırlamıyorum ya. Yukarı çıktık. Kıyafetlerimi yıkamaya verdim. Giyecek hiç birşeyim yok şimdi. Işıktan aldım birşey onu giyiyorum. Zaten kurutmaya da bırakmadım. Yoksa pazara anca alacaktım. Şimdi ıslak ıslak askıdalar. Umarım en yakın zamana kururlar. Bu öğrencilerin çektiği nedir yaaa. Herbişeye para veriyoruz. Gelirimiz de yok üstelik. Burslara zam. Herşeye indirim istiyorum...

Vaktin sonrası yurtta geçti. Hemde en yanlız biçimde. 101 falan oynadım. Bi ara odaya gittim yatmaya falan çalıştım. Olmadı tabii. Milletteki EfsuN aşkı uyutmuyor beni. Bu sabah beni uyandıran kız ile yandaşı çok fena dedikodu yapmaya başlıyorlar. Işık ile ben bu durumdan fazla rahatsız oluyoruz. Depresyona girmek üzereyim lan resmen! biri beni böyle küçümseyince yada arkamdan birşey söyleyince çok güçsüz hissediyorum kendimi. Halbuki sevmem böyle insanlara aldırmayı falan. Takmam umurumda da olmaz. Ama ne bilim bugün özellikle feci yanlız hissettim. Uzaklara gidesim geldi resmen. Bunu atlatmak zamanımı alacak birazcık. Kendimi kalabalıkta yanlız hissetmeye başlıyorum. Liseyi daha da çok özlüyorum hal böyle olunca. Orda yanlızlık diye birşey yoktu çünkü. 16 kişinin kaldığı odada yanlızlıkta neymiş!? Biri olmasa diğeri mutlaka mutsuzluğunu giderirdi insanın. Burda öyle değil sadece Işık var ve o bilmiyorum. İhtiyacım olduğunda sanki kimse olmuyor yanımda. Muhtemelen bana öyle geliyor. Yanlız kalmayı sevsemde bazen birşeyleri birilerine anlatmak istiyorum sanırım. İş anlatmaya gelince hiç birşey gelmiyor aklıma orası ayrı... Akşama doğru HayaL ile facebook yüzünden tartıştık. Çünkü beni eklemek istemiyor. Bende sebebini merak ediyorum. Söylediği şeyler ise sadece mazaretler gibi geliyor bana. Benden birşey saklıyormuş gibi hissediyorum. Umarım sonunda kötü birşey çıkmaz...

Akşam çamaşırlarımı astım. Duyuru yapılır yapılmaz gidip aldım. Hemen askıya koştum astım. Bi an önce kurumalı onlar. Çünkü kıyafetim yok. Sonra Işık ile sevgilisi dışarda olunca yemeğimi yanlız başıma yedim. Bu facebook yüzünden sinirli de oluğum için mesajıma geç cevap verdi diye Işık'a bi ton trip attım. En sonunda kızdı bana. Odaya çıktığımda gayet normaldi ama herşey. Daha sonra odada biraz takıldık. Bizimkiler bu gözlerini kapattığı zaman bi kaç şey söylemişler. Allah ıslah etsin, amin gibi şeyler... Bizimkinin canı sıkılmış tabii buna. Biraz oturup çıktık internete geldik. Çünkü odada olmak ikimizi de sıkıyor. O yanımda ders çalışıyor. Bende internette takılıyorum. Bir ara su almaya indim kantine. Anında Melek yerleşmiş bilgisayarıma. Hiç birşeyde yapamıyor. Oyun açacağım dedi. Bende açtım. Tavuklar'ı. Hileler ile falan epey oynadı. Sonra kızdı bana yedek can vermeyi unutmuşum bi yerde. O da son bölümde ölünce. Güldüm biraz. Hileler olmasa 1.gezegeni bile geçemezsin dedim. Hırs yaptı falan ama yok. Öldü. Yapamadı. Kızdı kalktı gitti. Sahi bi ara Hayal ile konuşurken ben eski sevgililerim ile hala konuştuğumu söyledim buna. O da kızdı bana. Onlarla mutluluklar falan filan. Sonra ben kızdım ona. ''Aldatacağımı mı sanıyorsun? Yapmak istesem her haltı yerim burda haberin bile olmaz. O kadar şerefsiz biri değilim ben'' falan filan kızdım iyice. Sonra sordum hala sevgilim misin değilmisin diye. Sevgiliyiz tatlım yazmış. Hatun yola geldi tabii. Bilmesede yakında öğrenir ayrılıkların bana koymadığını. Dua edelimde acı bir şekilde öğrenmesin. Sonrasında Işık hala yanımda ders çalışıyor. Hayal uyudu. Bende birazdan gideceğim. Çünkü anlatacak birşeyim yok...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?