4 Ocak 2011 Salı

Herbişeyden özetler

Normalde kimseye kendim vermeyeceğim blog adresini dün ellerimle BaL'a verdim. Hatunda diyemiyorum kendisine. Aktifmiş. Böyle erkeksi olunca hatun demek yanlışmış gibi geliyor bana. Çocuk da diyemiyorum. En iyisi sadece Bal demek sanırım. Zaten 'Bal' gibi insan :Pp Yalaka moduna falan geçmedim. Siteden tanıştık kendisi ile o da blog yazıyormuş. Birazını okudum. Güzeldi.

Son 3-4 gündür sitede herkese mesaj atıyorum. Malum Melek olayı hiç iyi gelmedi. Işığın da tuz biber olması ile kendimi yeniden internet alemine verdim. Maksat muhabbet diyerek herkese mesaj atıyorum. Silver üye olunca günde 7 mesaj sınırı var. Sayıdan emin değilim ama. Her gün 7 kişiye selam vermek demek bu. Bu hatunlardan 2'si potansiyel sevgili adayıymışım gibi yaklaşım sergilediğimi düşünmüşler. Başkasını seviyorum moduna geçtiler. Bende zaten size adaydım(!) Tövbe ya. Neyse bunun üstüne profile not düşmek zorunda kaldım. Sevgili falan aramıyorum ya. Arasam da bunu resmine bakarak yapmazdım. Onca resimsiz üyeye de mesaj atıyorum. Hiç birini görmek için bir çaba sergilediğim bile yok. Neyse sinirlendim ufaktan. Yanlış anlaşılmaktan hep korkmuşumdur. Karşımdaki insana göre anında samimi olabilecek bir yapım var. O konuşursa bende hep konuşurum. Bundan olsa gerek sevgili adayıymışım gibi davranıyorlar. Yok kızlar şimdilik kimseye aday falan değilim içiniz rahat olsun diyesim var hepsine.

Bu arada Ankara'ya döndüm. Dönene kadar çektiklerimi ben bilirim. İl merkezine giden otobüse bindim dolu zaten çocuğun teki yer verdi. Yanımda da bi amca gözlerini açamıyo garibim. Dalıp dalıp gidiyo. Birde bizim oranın yolları bozuk biraz sürekli viraj var. Otobüsün döndüğü her virajla birlikte uyuyan amca ya üstüme üstüme geliyo yada öbür taraftaki çocuğa yapışıyor. Birde tam ortada duruşu var. Hani bi ara modaydı küçük köpekler vardı oyuncak. Her arabanın önünde olurdu kafa sallarlardı. Amcanın kafa da aynen öyle bi yukarı bi aşağı. Uyanmıyorda...Sonra İl'de hemen otobüs buldum ilk defa bu kadar şanslıydım. Anında geçtim tabii otobüse. Yanıma bi hatun geldi. Gevezeydi ufaktan. Sonra ben müzik dinleyince o filmine daldı. Otobüste tv olayına bayıldım. Orta yaşı geçmiş teyzelerle otururken çok işe yarıyor onlar ya. Birde kadın programları yokmu ikisi bi araya gelince o teyze bir daha konuşmaz artık...

Sonra biricik yurduma geldim. Işıkla bi ton konuştuk. İki gün ayrı kalsak ne çok şey birikiyor konuşmak. Yaz tatilinin gelmesini hiç istemiyorum bu yüzden. Biz bununla telefonda konuşmayı beceremiyoruz. Çünkü mesajlar duygulardan yoksun yazılıyor. Senin güle oynaya yazdığın mesajı karşındaki insan matemle okuyor. Doğal olarak algı fark ortaya çıkıyor. Hele telefonda trip hiç çekilmiyor. Ben trip yapınca çok fena oluyor. Işık bıkıyor ben susuyor. Halbuki yanındayken öyle mi. Tripte atılmıyor gerçi kıyamıyorum böyle bi bakıyo affediyorum. Bazen affettiğimi çaktırmasam da. Işığın pat diye gelişi ile yazıya ara verdim. Kapattım Allah'tan taslak olarak kaydedip duruyor (: yoksa hepsi gitmişti şimdiye.

Az önce olanları anlatayım bari kapatmadan. Hep geçmişten bahsediyorum. Dün şöyle oldu böyle oldu diye. Bu geldikten sonra msnimde bi arkadaşıma rastgele yazmaya başladı daha ben haber veremeden. Güldük epey. Arkadaşım ben olmadığımı biliyordu ama. Sonra Bunun facebook hesabına baktık. Sonra yangın merdivenine çıktık -msndekinin tavsiyesi üzerine- Işık orda ''özgürlüğümü istiyorum!'' diye bağırdı. 7. kattan. Aşağıda durakta duran zekinin teki de ''vermem!'' diye cevap verdi. Ona da az gülmedik. Sonra bi merdiven köşesinde oturduk. Konuştuk epey. Sonra o ders çalışmak istedi. Gitti. Bende yemeğe indim. Ona da çay aldım döndüm geri. Onunla hiç ilgi alanımda olmamasına rağmen ders çalıştık. Güldürmek için herşeyi yaptım (: başardım da. Şimdi mutlu bi çok açıdan. Doğal olarak bende mutluyum. En azından akşama göre daha iyi. Yüzünü ilk kez ayrıntılı inceledim. Burnunun şekli çok güzel mesela. Gözlerinin rengi. Saçlarının yapısı. Yüzündeki ben'i. Hepsini inceledim.. Ders çalıştığımız yere bununki gelince çıktık 1. kata indik. Bilgisayarımı açma fırsatı buldum yazıyorum. Birazdan dersini bitirecek Bulmaca çözeceğiz (: umarım başka birşey olmaz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?