25 Ocak 2011 Salı

Hiç bir şey yapamıyorsanız, bilin ki kardeşiniz vardır!

Geldim eve. O nasıl geliştir. 2 gün zaten internet olmadan geçti. Sonra Bek garibim acıdı bana faturamı o yatırdı. Bi ton itiraz etsemde o çoktan halletmişti. Ve ablam. Dünden beri internet var ve hatun ben uyumadan uyumuyor! bi halt yiyemiyorum gizli gizli. Siteye giremiyorum, arkadaşlarımla konuşamıyorum. Hiç birşey yapamıyorum! akşamda aldım elime bilgisayarı hem oyun oynuyorum hemde msn'deim. Şuraya yanıma gelde bende bakayım dedi. Yok falan dedim. Bu sürekli ısrar ediyor. Ben gelmeyince o geldi. Kızdım kovdum bunu özel konuşuyoruz diye. O da bana kızmış biraz trip attı falan ama gene arada gelip gidip bakıyor. Ne konuşuyorsun onlarla diyor, sevgilin varmı diyor falan diyor filan diyor. Diyemedim abla ben lezbiyenim diye. Çünkü geldiğim ilk akşam bu belli etti kendini. Lezbiyenleri anlamıyor. Eniştemde benim tarafımda konuca, onların elinde değil falan diyoruz. Kendimi acayip kötü hissettim ya. Olmadığım şey gibi davranmak falan. Birde bi çikolata reklamı varya birsürü yarı çıplak erkek var. Ablam ne sandı bilmiyorum ama o reklam çıkınca beni dürtüp izletiyor. İğreniyorum lan o reklamdan iyice. Biri beni bu evden alıp kurtarsın. Valla ya. Ruh sağlığım önemli benim. Şimdi uyuyor ve ben kısaca yazmak zorundayım. Tuş seslerine duyarlı bir ablam var benim maalesef...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?