2 Şubat 2011 Çarşamba

Elbet olacak bu 'son'

Bazı insanlar vardır, ölümsüzmüş gibi gelir insanlara...

Defne Joy Foster ölmüş. Garip. Hatunu çok tanımam zaten. Sihirli annemde izlerdim falan. Az önce televizyonda gördüm haberi. Çok garip ya. Ölüm yani. Bir anda geliyor ve bitiriyor herşeyi. Onca emek onca çalışma boşuna yani. Kazandıklarının hiç bir önemi yok. Kaybettiklerinin hiç bir önemi yok. Çünkü o hikaye bitti bir kere. Bir kaç yıl daha hatırlanacaksın belki. Ve sonra ailen dışında kimse seni özlemeyecek. Gün gelecek ailende gidecek. Ben ölümden çok korkuyorum. Onca günahım varken hesap verme korkusu çok kötü. He birde eşyalarımın bulunmasından korkuyorum. Bilgisayarım hele. Ele geçirilirse tüm sırlar ortalıkta. Fotoğraflar bilgiler yazılar. Msn kayıtları! Ölüm çok kötü birşey. Olabilecek en kötü şey hatta. Sevdiklerimden sonra ölmeye dayanamazdım ben herhalde. Onlardan önce ölmek isterdim. Ya da hiç kimse ölmesin. Biz sonsuza kadar mutlu mesut yaşayalım...


Hastalık geçti sayılır. Ihlamur falan işe mi yaradı ne. Azıcık bi boğazım ağrıyor. Bu veletler varya döverim ben bunları. Çok yaramazlar lan. Uyutmuyorlar. Ben hastayım olum bi rahat bırakın lan. Akşama kadar uyumaya çalışıyorum. Çalışıyorum çünkü uyutmuyor onlar. Zaten dengem şaşmış sabaha kadar oturan biriyim. Bırakın uyuyayım ama yok. Hele dün kaçmış bunlar ben uyurken. Pencereden hemde. Annem kapıyı kilitleyip gidiyor belki ben dışarı çıkarım diye anahtarı da camın önüne bırakıyor. Bizim Zeki çocuklar işte o camdan kaçıyorlar. Anahtar hala kayıp. Yedek anahtarla açtık kapıyı. Uyandığımda annem gelmiş çocukları toplamaya çalışıyordu. Biri kaymaya gitmiş. Diğeri Allah'tan amcamlarda bilgisayara çökmüş. Benimkinde şifre olduğundan açamıyorlar. O kaymaya giden eve bi geldi donuyor çocuk. Oh iyi olmuş kaçmasaymış o da... Az önce kendim saldım sokağa. Annem yine yok. Çocuk hala gelmedi 2 saat oldu. Neyse ya İyidir iyi. 

Şimdi evde Küükpaşa ile çizgi film izliyoruz. Red kit var. Sabahta küçük bir cadı filmi izlemiştim. Çizgi film yani. Bütün cadılar elbise ile mi gösterilmek zorunda. Birde hatun süpürgeye binince altı görünüyor. Çizgi filmleri çok seviyorum ben. Ama mantık olmalı çizimleri saçma olmamalı birde. Ben10 seviyorum mesela. Yada Tom ve jerry ama eski çizimleri tabii. Scobby Doo en sevdiğim zaten. Bu aralar bulamıyorum orası ayrı. Neyse Küçükpaşaya ders çalıştırmam lazım sanırım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?