27 Şubat 2011 Pazar

Yazamıyorsam günahım ne?

Şerefsiz internetim burayı açmıyor, hatta hiç bir blogger yapımını açmıyor. Sinirlerimi bozuyor, şuanda da cafedeyim zaten. Sırf buraya yazmak için para bayılıyorum. Neyse madem para veriyoruz bari yazalım dimi. EfsuN kapat o oyunu!

Kaç gün oldu nerede ne yaptım? Dün kıçım dondu Ankara'nın soğuğunda. Damla bi yarışmaya katılacaktı onun çalışmasını göndermeye gittik. Bir saat kargoyu ara çıktıyı al Cd'leri hazırla derken vakit geçti gitti. Öldük lan resmen. Sonra balık yemeye gittik, çıktığımızda karanlık olmuştu. Onu yurduna bırakıpta dönene kadar tir tir titriyordum bir kez daha. Alışamıyorum ben bu Ankara'nın soğuğuna.

Işık yok bu gece. Yazacak bir şeyler bulamıyorum. Garip geliyor sanki koptuk gibi. Black Swan'ı izledik geçen gece, pek fazla korku sayılmazdı da acayip etkilendim her zamanki gibi. Geceler hele uykusuzluk başladı gene. Işık'ta feci dalga geçti nasıl kızdım ama. Hak etti o tiribi o. Biraz konuşmadı benle hiç tepki falanda vermedi. Sonra mesaj attım, başkasına kızdım sanmış ondan tepkiliymiş sinirimi ondan çıkardığımı falan düşünmüş, neyse ne soğuk işte bir şeyler.

Ben bu Melek'i anlamıyorum ne yapmaya çalışıyor. Dün gece Işık'a ''aşkım'' diye mesaj atmış. Ne yapmaya çalışıyor lan bu! mala mı bağladı ne? 

Hepsinden uzaklaşıp kendi hayatımı yaşayasım var. Yalnızlığa boğulasım var hatta. Zaten farklı değil şuan ki durum; yalnızım. Ama düşündüğüm bu değil, eve çıkmak herkesten tamamen kopmak istiyorum. Hayal kuruyorum böyle Zek falan, sonra Işık var yine o hayalin içinde ama başkasına yer veremiyorum. Bir yerlerden Damla ve annemde katılıyor, bazen İboy'da. Peki diğerleri onlar neredeler. Önemliler benim için biliyorum o halde neden hayallerimde yoklar ki? Hayatımda varlar ama.Ben ne kadar önemliyim insanlar için? Arkadaşlarım için. Bunları düşünüyorum bana gösterdikleri kadarı ile 'hiç' cevabını buluyorum bir anda, vazgeçiyorum düşünmekten...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?