28 Şubat 2011 Pazartesi

Dersteyim!

Dersteyim öğretmen kalıp çeşitlerini anlatıyor, tasarım yapması gereken ben itiraflara bakıyorum. Bi bakayım Blog açılacakmı dedim, açıldı. Hazır açılmışken yazayım dedim işte burdayım. Hoca birazdan kalkıp gelirse yanıma şaşırmayacağım. En azından şimdilik görmüyor. Sınıftakiler görüyor ama umurumda değil. Tüm sınıf burayı öğrenirse biterim ben! dualarım kendimle.

Dün gece evi serisinin son kitabını alıp okudum bitti lan gece kitap. 4 saat içinde 367 sayfa aştım ben kendimi valla. Işık sabah mesaj atmış dersin ne zaman bittiyor diye, söyledim niye sordun dedim merak dedi. Niye sordu ki? Sonra Damla uyandırdı falan. Baktım garibim oda arkadaşım temizlik yapıyo. Yazık lan kıza. Biz özellikle yere çöp atmıyoruz, ama yere birşey düşerse onu almak için hiç bir çaba da harcadığımız yok. Benim kayıp kitap(!) yatağın altından çıktı ya. Sonra Damla'ya süt ve kek aldım kahvaltı yaptık onlarla lisedeki gibi. Ordan okula geldik mısır aldı bana. Şimdi dersteyim İboy'la konuştuk özlemişim keretayı. Broşür çalışmamı beğendi lan çocuk çok mutluyum. Ara veriyoruz hadi kaçtım ben!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?