22 Şubat 2011 Salı

Bitti

Sevgi her şeye yeter derler ya, bir çok kez şahit oldum; sevmek yetmiyor.

Bu mesajı yazdı bu gün ne öncesini ne de sonrasını yazacağım buraya. ''Ben senden çok hoşlanıyorum. Hatta hoşlantıdan da öte. Kız arkadaşım olmanı çok isterdim, ama kendime güvenemiyorum artık - Burda yazan şey özel olduğundan yazmıyorum. - Birde seni kaybetmek istemiyorum ve korkuyorum, uzağım sana sonuçta her an yanında olamıcam ne yazık ki ve bu beni yetersiz yapacak'' Başlamadan biten şeylerden biriydi bu da. Geri kalan her engeli aşıp burda takılmaktı belki de ne yazacağımı ne diyeceğimi ne yapacağımı henüz bilmiyorum. Hata ondan değil bunu biliyorum sadece. Bilmiyorum aklım o kadar karışık ki cümlelerimi bile toparlayamıyorum. Onu ikna edebilirdim her şeye. Başkalarının hayatlarında defalarca yaptığım bir şeydi bu ama ona yapmak istemedim. Sevgilim olmasını çok isterken buna ikna etmek istemedim onu. Kendi kararı olsun istedim her şey. Nerde nasıl bir yanlış yaptım bilmiyorum. Burda artık Zek'ten bahsetmeyeceğim. Her zamanki hayatıma döneceğim sıradan şeyleri yazıp gereksiz ayrıntılara takılacağım...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?