5 Şubat 2011 Cumartesi

Hadi Lezbiyenleri yoldan çevirelim

Role Playing Game. Rpg yani. Hp-rpg sitesinde sanırım lise 2'den beri varım ve saçma sapan bi ton karakter kurmuşumdur. Son olarak şuan 3 tane var. Normalde 2'den fazla almazdım. 3.'yü almamı sağlayan kişi Rpg sitesinden olup son zamanlarda imlamı düzeltmeme yardımcı olan kişidir.

Buna isim vermek zorda İKuzu diyebilirim. Msn'inde öyle yazıyor da. Neyse bu İKuzu lezbiyen olduğumu biliyor, ama sitede lezbiyen bir karakter şok etkisi yaratır diye henüz öyle birşey yapmadım. -Küçük küçük çocuklar var sitede yoksa hepsi eşcinsel olurdu ya.- İKuzu'nun eşi -bir diğer deyişle karısı :| - olacak bir karakter açtım. 

Bilmiyorum ama erkeklerdeki bu Lezbiyeni bir kez s*keriz yola gelir düşüncesine sinir oluyorum. Bazen bunun tavırlanında öyle olduğunu hissediyorum. Hani sex dışında daha çok duygusal yaklaşmak gibi. Bazı öğrenen öküzler zaten direk sexi öneriyorlar Ör. Bir kez bi yat erkekle baktın olmuyo devam edersin. Grup sex yap. İki kız bi erkek olsun sen kızla ilgilen erkek seninle... Beni denek olarak kullanabilirsin hiç sorun olmaz. Ben zaten pasif davrancam sana valla. Kız gibi olcam istediğini yapabilirsin. Ama hiç yatmamışsın ki bir erkekle nerden bileceksin belki normale döneceksin... vs vs vs. 

Sanki ben çok anormal bir hayat yaşıyorum. Kime göre normallesi yaşıyoruz ki? Belki anormal olan sizsiniz canım bana ne. Hele erkeklerin kendini beğenmiş halleri. Hep toplum bu hale getiriyor bunları. Önlerinde birşey var ya, dünyada her haltı yapmaya güçleri var onların. Bundan dolayı sinir oluyorum. Kendilerini bizden üstün sanmalarına. Bizi öğrenince bi s*kerim seni düzelirsin, bi daha vazgeçemezsin ayaklarına. Nefret ettiriyorlar kendilerinden zorla!!!

Bir erkekle olmak istesem zaten olurdum. Bunu o kalın kafalarının neresine sokamıyorlar bilmiyorum... 

Amazon kadınlar var ya. Hiç tanımadan yada görmeden ben onları çok sevdim çooook. (Zaten Zeyna'yı hep sevmişimdir :Pp)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?