17 Şubat 2011 Perşembe

Talihsiz olaylar dizisi

Biri şu homofobiği başımdan almazsa elimden kaza çıkacak.

Bundan sonra odamdaki gıcık kızın adı bu; Homofobik! Zaten eşcinsellere pek iyi bir yaklaşım sergilemiyor. En yakın arkadaşım öyle olsa uzaklaşırım diyor kız. Deli mi ne neyse. Geçen gün bu kız benim telefonumu düşürdü şarjdayken. Yere camının üstüne doğru pat diye yapışan telefonun ekranı çatladı. Böyle açıyorum bi beyazlık ekran bölünmüş vaziyette karşıma çıkıyor. ''Oha homofobik ekran çatlamış'' dedim gördüğümde, kız ''ben yerine koyarken bir sorun yoktu'' diyor. Ben senden sonra ben düşürdüm zaten(!) mal işte. Sonra kız benle muhabetti kesti resmen. Telefonun tamiri garanti kapsamında değil. 55 tl civarı tutacak, ve benim param yok o kadar. Olsa diğer faturamı yatıracağım. Gerçi var da ona veremem şimdi. Bir de muhabbeti kestikten sonra büsbütün çekilmez oldu bu kız. Sanki bana karşı nefret doluymuş gibi geliyor. Bunu aklım da kurguluyorumdur belki ama sanırım kız ona ödeteceğimden korkup susmaya karar verdi. Ben gidip ona kırdın öde deme cesaretini kendimde bulamazdım ki niye böyle bir şey yaptı?

Okul harika gidebilirdi ödevlerim olmasaydı yani. Çoğu ders boş geçiyor. Bende boş vakitlerimi yurtta değerlendiriyorum. Dün okulun bilgisayarından getirdiğim bir virüs yarım saatliğine beni ölesiye korkuttu. Sonunda hallettim ama Gta oyunum gitti. Bellekten kopyalayamadan silindi. Bir sürü ödevim var resmen ya. Serigrafi baskı için tasarım araştıracağım. İzmir yada Ankara henüz karar vermediğim bir il hakkında broşür yapacağım. Bu dönem tüm derslerimi normal alabildiğim için İboy ile daha fazla vakit geçiriyoruz. Şimdi bu ödevler konusunda o konuşurken yaparız, şunu yap, bu nasıl olur? gibi şeyler söyleyince ben garip hissediyorum. Sanki yakın arkadaşmışız gibi. Staj hakkında yaz hakkında ya da başka şeylerle ilgili beraber plan yapıyoruz. O her şey de beni de düşünerek hareket ediyor. Mesela gruplara ayrılmamızı istedi hoca, İboy'a kendi grubunu kur dedi. O bana sormadan direk beni grubuna dahil etti, birde başka birilerini eklemek için bana sordu falan. Garip gelsede biraz sanırım onun çin gerçekten arkadaş oldum sonunda. Çünkü o ne bilim etrafında insanlara karşı koyduğu belli bir duvar var...

Melek, Işık, Sevgilisi ve ben. Hayat çok güzel böyleyken. Gerçi Işık ile yanlız olmayı tercih ederdim. Hatta kesinlikle Işık ile yanlız olmayı tercih ederim. Melek'le de iyi anlaşıyorum orda bir sorunum yok. Tatil dönüşünden beri çok çok iyi anlaşıyoruz. Satrançta Melek'i 2-0 yendim, bana bir bileklik alacak. Biliyorum çok kötüyüm. Beni yenmesinin pek imkanı yoktu ama kendi iddia etti ne yapayım? Sevgilisi ile oynayamadık hiç. Işık'ı muhtemelen zaten yenerim ama yine de oynamak onun için iyi olur, kendini geliştirir falan. Dün geldiler bunlar ama sevgilisi yüzünden bi rahat kalamadım Işık'la. Çok sinir oldum ya. Anlıyorum sevgilisiniz her haltı zaten yapıp bolca vakit geçiriyorsunuz ama yeter ya bi bırak bende vakit geçireyim canım! Kıza ne kadar iyi davranacağım desemde zırt pırt her yerden ortaya çıkması beni deli ediyor. Işık için iyi davranmaya çalıştıkça bu ortaya çıkışları yüzünden deli oluyorum ben. Zaten özlemişim Işık'ı görüşememişiz bi bırak ya...

Bek ile oyun oynayacağız. Az önce mesaj attı Msn'i açtım. Girdim. Bu dırdır konuşuyo. Oyunu bi başlatamadı. Bi seçemedi. İki saat soru sordu. Şunu dedi bunu dedi. Sinirlerimi gerdi. Diyorum benim internetim çok kötü seç şu oyunu birazdan gidecek oynayamayacağız yok laftan anlamıyo çocuk. Oyalanıp duruyo. Şimdi düştüm tamamen bir daha artık gece boyu açılmaz. Açılırsa bu bir mucize olarak kayıtlara geçer.

Zek'e gelince. Ben tamamen umudu kestim ya, biz sevgili falan olamayacağız. Bu kız benim algılarımın yada tecrübelerimin oldukça dışında. Normalde benimde ondan hoşlandığımı bilen biri mutlaka atlardı sevgili olalım diye. Bunda o yok. Hoşlandığını söylüyor biliyorum. Kalbinde ve aklında olan tek kişi olduğumu söylüyor. Bunu karşılıklı olduğunu da biliyor. İyi de niye biz sevgili olamıyoruz? Dün cam açtı bu bana. Yerim ben tatlılığı da gülüşü de, tipi falan çok tatlı ya. Şimdi o da içmeye gitti kuzeninin yanına ve ben hiç bir şey demedim. Normalde yani daha önce yaptığım gibi bir miktarla sınırlama koyardım ama şimdi nedense yapmadım bunu. Sanırım günüm yaklaştığından olsa gerek bazı şeyler tersine döndü. İyi geçindiklerime hayatı zehir ederken, zehir ettiklerime iyi davranıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?