15 Şubat 2011 Salı

Bunları özellikle seçip öyle sevgili oluyoruz

Ama şimdi ben hep uyursam hayatı hangi ara yaşayacağım?

Derse bile gitmedim ya. Sabah kalktım geriye yattım. Bir kaç saat geçti yine tekrarlandı. Bir kaç saat sonra yeniden. En son kalktığımda saat 2:30'du ve kahvaltıyı kaçırmıştım. Bankaya gitmem gerekiyordu çok acele etmesemde giyindim ve -M- mesaj attı buluşalım mı diye. Bankaya gideceğim dedim burda da banka var dedi. En son baktığımda Kızılay'daydım. Birşey istemişti benden onu verdim. Birde albümü hediye ettim. Paket bile yapamamış bir odun olaraktan. Tşortu zaten alamamıştım vakit yoktu. Her şey aceleye geldi yani.  O da sevgilisinden ayrılmış zaten, salak diyesim var da kıyamıyorum. O hala ve hala beni seviyor! bunu dile getirmesinden bıktım yani. Bana göre hayatını yönlendirmesinden de bıktım. Lacivert'te mesaj attı bugün. Geçmiş hakkında bir ton mesaj attı. Hepsine kısa kısa cevaplar verdim, en sonunda gerçekten sıktı beni ''Bu konuları konuşmak istemiyorum'' yazdım. ''Seni seviyorum'' demiş o da. Cevap vermedim. Sonra özür dileyip sustu. Bu sevgiller günü insanı aşka mı getiriyor ne. Beni çok sıkıyor halbuki bugün. Yani sevgilim olsa bile tüm günü yapış yapış aşk içinde geçirmek istemezdim. Duygusallıkta uzun vakit geçiremiyorum ben. Odunum işte bi yerlerde...

Bunun dışında Damla'nın eski bi sevgilisi var Kozalak. Adam harbiden yapıştı kıza, Damla'nın hayatını zehir etmekle meşgul. Hatta en büyük hobisi bu olmuş resmen. Mesaj attı bu bana Facebook'ta bulmuş beni. Nasıl deli oldum ama. Kısa kısa cevap veriyorum hay vermez olaydım. Şerefsiz Damla'yı suçluyor her şeyde. Hakaretler ediyor ona. Ben bu çocuğu azıcık tanıyorum ve nefret ediyorum kendisinden. Öyle hafife alınacak bir nefrette değil. Bugün daha da sinir oldum, tehdit ediyor resmen bizi. Çokta umurumdaydı. Bir ton küfür edip engelledim hayvanı. Ayarlarımı da değiştirdim kimse beni bulamasın diye. Acayip sinir oldum ama ya, burda olsa kesin döverdim onu ben. Gücüm yetermiydi bilmem ama çalışırdım.

Bek kargo göndermiş yine. Hasta olduğumda içeyim diye ağrı kesici ve yeşil çay. Pek sevmem de yeşil çayı gerçi. Neyse birde satranç takımı göndermiş bu. Böyle camdan çok güzel bir takım. Oynayacak adam bulamadım. Millete Kandil mesajı atarken Melek'e de atmıştım. O da odaya geldi birazcık konuştuk yemeğe gittik falan. Bu kız ne yapıyor niye yapıyor bilmiyorum ama bir şekilde hayatımla ilgileniyor yada beni tanımaya çalışıyor. Emin değilim gerçi ama sadece benim düşüncem bu. Bir de bunun kendi çocuk gibi ya, hele hasta olunca tam ilgi göstermek lazım. Neyse satranç biliyormuş bu oynayalım dedik ama nasip olmadı. Biraz rahatsız olunca gitti uyudu. He birde Melek Zek'i pek sevmedi sanırım. Fotoğraflarını falan gördü. Yemekte takılıp durdu bırak telefonu gibisinden. Kendi telefonu hiç susmuyor hatunun benim telefonuma takılıyor.

Zek'e gelince ben bazen bunun içindeki odunun varlığından şüphe etsemde sanırım o odun gerçekten içerde bi yerde saklı. Anlayamıyorumki varmıdır yokmudur. Ama sanırım birazcık var. Çok fazla konuşamadık bugün. Şuan ders seçmeleri ile uğraşıyor. Birazdan mesaj atar umarım. Yoksa ben uyuyup kalacağım..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?