8 Mart 2011 Salı

Bugünüm yarın olsa

Annem izin verdi İzmir'e gidişime. Ne garip bir mutluluk bu ya, yaşamayalı çok uzun zaman olmuştu sanırım. Bu başka geliyor. Geçmişin hatalarını yapmadan yaşayabileceğim bir hayat gibi. Hani derdim bu da biter gider yada elbet ayrılık korkusu olurdu ama ben Zek'ten uzak kalmak istemiyorum. Sürekli onunla konuşmak güzel, hatta güzelden de öte huzurlu, düşünceleri, davranışları, kendisi o kadar doğal ki. Her hali ile seviyorum onu...

Aşka boğuldum gene dimi. Aşk çok zor ama ya, ne bilim bence aşk nefestir yada şıpsevdi sakızlarının kağıtlarında yazan her şeydir. Büyüdür aşk, adını aldığım EfsuN'dur. İnsanı kör eder ama birine bağlayıp hayatın anlamını da sunar insanlara. Gariptir, dengesizdir, güzeldir, özeldir, kelimelere sığamayacak her şeydir aşk. Tekrar aşık olursam eğer ki -ilki Lacivertti pek anlatmasamda onu harbi odundu etmediğimizi bırakmadık birbirimize- ondaki gibi saf olmayacaktır ama yıpratıcıda olmaz belki. Gerçi bilmiyorum aşkı tahmin etmekte zordur. Aşkla mantığın bir arada durduğu nerde görülmüş?

Dünyadaki bütün homofobiklere sinir oluyorum! Bir site var gene üye oldum ben böyle. 'Lezbiyen' etiketi var tıklayınca herkescikler çıkıyo o etikete sahip. Birde altında insanların yazdığı yorumlar çıkıyor. Daha bir sayfayı okuyamadan çıldırdım ben. O nasıl bir ön yargıdır, yargısız infazdır, acımasızlıktır! hiç mi bilginiz yok lan sizin! Daha önce yazdığım Buradaki yazı tüm gerçekliği ile ordaki yorumlarda vardı. Üstelik daha fazlası! Böyle onları okuyunca kendimi çok küçük, aciz bir şey hissettim ben. Devam edemedim okumaya, nasılsa değiştiremeyecektim hiç birinin düşüncesini. Kendi yorumumu yapıp çıktım. Ne garip eşcinselliğe tercih demeleri. Kim toplumun dışlayacağı bir kimliği seçerki? elinde olsa bence kimse seçmezdi. Öğrenince öldürcek gibi bakışlara maruz kalınıyor sonuçta, tüm ön yargılar acımasızca üstünüze çullanıyor. Anlatamıyorum kimseye bunun bir 'tercih' değilde 'kimlik' olduğunu. Bu bizim cinsel kimliğimiz hepsi bu! Gerçi hangi uzmanla konuşsan onlar bile ''Kendi tercihi'' der. Uzman onu derse bize susmaktan başka ne yapmak düşer...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?