25 Mart 2011 Cuma

Yokmudur bir dengesi şu işin?

Bir tarafı düzeltirken diğeri bozulur genelde, Benim dengem fazla şaşkın sanırım birini bile düzeltemeden ikisi birden bozuluyor...

Her şey iyi gidiyor derken kötü olmak zorundamı? Yok canım regl olacak olmamın bu duygusallıkla hiç bir alakası yok(!) Işığınkini bugün yine Işık'ın kolunu tutarken gördüm sesini duydum farketmedi ikiside beni kapıyı geçtim o an Işık ''acıtıyorsun'' dedi. Sonra beni gördü ''bu bizim aramızda'' dedi sadece. Yine deli oldum ben dalacaktım kıza, hiç bir şey yapmadım döndüm geldim odaya. Işık'ı korumam gerek ama hayat onun dilediğini yapsın artık madem kendi aralarında kendi halletsin bunu da. Ama 3. kez görürsem bi tane çakmadan bırakmayacağım kızı. Böylece bu gerginlikte son bulmuş olur. Ben kızla konuşmuyorum diye Işık geldi benimle konuştu hatırlamıyorum şimdi ama ana teması konuş artık onunla demek ister gibiydi. Böyle iyi davranmaya selamını almaya hatta aynı masada yemek yemeye başlamıştım kızla. Dünde ütüsünü aldım. Sabah odaya geldi konuştuk. Ulan akşamına deli mi etmen gerekiyor beni! Sonra bütün olanlar bitmiş İboy bana basket topu bıraktı okula verip onun kimliğini geri alayım diye. Işık gördü topu falana kızla oynayacaklarmış dedi istersen sende gel. Gitmedim zira gidersem kızı döverdim görmezden gelmeye çalışıyorum geçmedi çünkü sinirim hala...
Saat 2:30dan beri Zek'tende haber yok bekle bekle mesaj atmıyo. Geçen günlerde ben buna mesaj atınca akşam vakti Saatler sonra cevap verdi beni deli etti, bu akşam bir şey yazmadım ondan dolayı. Sonra bi mesaj attı saat 10'da. Aradan koskoca 7.5 saat geçti ya. Bunu dakikaya hesaplayınca tam olarak 450 dk yapıyor. Bunun sadece 5 dakikasını istemekle hatamı yapıyorum acaba. Çokmu şey bekliyorum ondan? Çokmu sıkıyorum? Kendimi böyle acayip değersiz, gereksiz bir şey hissediyorum. Hani yaşamayı hak etmeyen insanlar olur ya onlar gibi. Zaten hala bana imkansız geliyor onunla sevgili olmak bu durumda onun hayatında gereksiz olduğumu hissediyorum, gitsem farketmeyecekmiş gibi geliyor... Mesaj attıktan sonra trip yaptım annesi ile tartışmış biraz kötü oldu ama durduramadım kendimi. Hala kızgınım ona yazmadığı vakitler için, şimdilik trip yapmayı bıraktım sadece...

Ben regl oluncada çekilmiyorum ya. Bu duygusal moddayken falan hiç çekilmiyorum, aşıkken çekilmiyorum, kıskançken çekilmiyorum, sinirliykende çekilmiyorum, ben hala niye yaşıyorum ki?  Bi an önce olayım da bitsin be of!

Allah'ım hani sinirleniyorum ya, ya bana karşımdakini döveceğim fırsat yarat yada beni sinirlenmekten uzak tut nolur. Yoksa içime ata ata kendi kendimi yiyorum ben...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?