15 Mart 2011 Salı

Bu film gibi olacaksa hiç bitmesin

Simdi yazılmamış her şeyi yazmak istiyorum buraya. İzmir dönüşünden beri mutluyum. Normalde İzmir'den ayrılırken hüzün olması gerekirdi, yok demiyorum ama azdı. Daha çok mutluydum çünkü o Ayrılık Filmlerdeki gibi ''Son'' sahnesi değildi biliyorum, devamı olacaktı. Biz daima birlikte olabilecektik. Belki aklımda kurguladım bunu ama o an hissettiğim tek şey bu filmin ''Son''una daha çok vardı. Ne kadar doğru geçmişle bugünü karşılaştırmak bilemiyorum ama ben eskiden tüm sevgililerimde 'elbet ayrılacağız, bu ne zaman bitecek acaba, ilk o mu ayrılacak, bundan sonraki kim olacak...' Gibi bir ton düşünceye kapılırdım ama Zek'te ki fark bu. Bütün bunları hiç düşünmedim, düşünemedim, hiç aklıma gelmedi. Geleceğe dair ne düşünsem Zek'i de daima yanımda hayal ettim. Hayallerime bile başkasını katmadım yanlızca biz olduk ve tabii ki sevdiğimiz insanlar. Her şey o kadar güzel gidiyor ki...

Cuma akşamı İstanbula gitti. Sabahına ordaydı sanırım. Arkadaşının doğum günü vardı. Neyse İstanbul ziyaretinde Dila ile buluştular. İlk başta karşı çıkmayı düşündüm, vazgeçtim çok saçmaydı, gereksiz kıskançlıktı. Sonra belki gitmez diye umut ettim, gidecekti elbet. Sonra baktım ki farkında olmadan trip atmaya başlamışım durup düşündüm azıcık. Sonra O'na gerçekten güvenen biri olarak bu kıskançlığa hiç gerek yok dedim gayet normal davrandım. Ben Zek'e güveniyorum sonuçta insanlarla oynayacak biri değil, O'nu sevseydi benimle olmazdı da. Bu durumda bir sorun yok, Zek'i zorlamamın bir alemi de yok. Onlar sadece arkadaş diyerekten rahatlattım kendimi. Şuanda gayet iyiyim. Umarım böyle devam edebilirim.

Pazar akşamı anneme lezbiyen olduğumu söyledim. Öyle pat diye söyleyemeyeceğim için önce dedim ''anne sen lezbiyen ne demek biliyorsun dimi'' diye. ''Evet'' dedi. Sonra ''ben öyle olsam ne olur'' dedim güldü. ''Tam anlamını bilmiyorum'' dedi. ''Ben erkekleri değilde kızları seviyorum'' dedim. ''Tamam benden saklamadın ya sorun yok'' dedi. ''Kızmadın mı?'' dedim burda ufak bir şok geçirdim bu kadar iyi karşılama beklemiyordum da. ''Yooo niye kızayım saklamadın ya'' dedi. ''Tamam peki ben ilerde bi kızla evlensem ne olur'' dedim. Bir daha güldü ''Zamanı gelsin düşünürüz'' dedi. Konuşmanın devamı gayet normal geçti havadan sudan. He birde tam konuşmaları hatırlayamıyorum ben, bu konuda hafızam cidden berbat konuşmalar genel olarak böyleydi.

Bek ile bi daha tartıştık az önce. Sustum sadece yine kırmak istemedim ama o nasılsa yine kırılacaktı. Işık'ımla her şey iyi gidiyor sanırım. Kardeşi ile konuşurken izledim onu bu akşam, değişik oldu bi an. Ailesi ile arasındaki bağ çok güçlü ve o ailesiyleyken çok huzurlu. Melek konusu tamamen kapandı. Bu önce Homofobik ve tayfası ile sırf TRT işlerinden para kazanmak için neredeyse kanka oldu. Normalde bakışlarından rahatsız oluyorum diyen kız şimdi odaya gelince bi onlara selam vermeye başladı. Bu böyle devam ederken en son odaya geldi kızlara kağıt imzalatıyor bana da uzattı sende imzala diye. Ne bu ben öyle her yere imza atmam dedim. Off bide sana anlatamam gibisinden bir şey dedi. Ben yine dedim bilmediğim yere imza atmam ben diye kızdı çekti gitti. Çokta umurumdaydı ya. Neyse ya konuşmuyoruz sanırım artık.

Şimdi Zek okul için hazırlanıyor. Birazdan gelecek sonra uyuyalım diyeceğimde ödevi var ya. Keşke matematikten anlasam yardım ederdim hiç değilse...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?