26 Mart 2011 Cumartesi

Rüyalar alemi

İçimdeki çakma komedyen, Müslüm'ün küçük kızına dönüşüyorsa suçlu ben değilim.

Yine sıkılma dönemlerime girmiş bulunuyorum herkese hayırlı ve uğurlu olsun. Ben bu homofobiği döverim. Kız manyak, gıcık, deli. Haftasonunun sabahının köründe kalkmış kız yatakta bi oraya bi buraya dönüp duruyo, Rüyamın en güzel yerinde uyandım. Zek'i görüyordum birde nasıl sinirlendim ama. ''Homofobik'' dedim ses vermedi. Bida çağırdım ''ne var'' dedi. ''Sabah sabah yatak gıcırtın kafa sikiyo'' dedim. ''Senin telefonunda aynı şeyi bize yapıyo'' dedi. Benim kafa iyice attı lan sen o telefonun ekranını kırdın, kırdıktan sonra bi daha benle konuşmadın bi süre sonra gelmiş birde bunu diyorsun manyak kız! Kalkıp iki tane çakacaktım bi daha çıkartmayacaktı sesini. Vazgeçip döndüm uyudum. Sonra bir daha Zek'i görmek mümkün olmadı tabii. Kabus gördüm bi ton. Of ya zaten çok zor görebiliyorum bari onu elimden almayın.

Yanlızlığım tavan yapmış durumda Işık yok Zek yok kızlar terkeyledi beni Damla'dan da ses yok. Saat 2'ye geliyordu uyandığımda o vakitten beri sürekli birşeyler yiyorum baş ucum çöp dolu. Şiştim ama yapacak bir şey bulamıyorum sürekli yiyorum. Bir son versem iyi olacak. Canım çok sıkkın. Filmlere gömüldüm resmen başım ağrıyor uyuyamıyorum. Bir yerde depresyona gireceksem de gireyim artık sıkıldım ya. Yazacak birşeyde bulamıyorum aslında saçmalıyorum...

Ezgi mesaj attı dün. Onunla konuştuk epey. Bununla uzun zaman oldu tanışalı siteden kendisi. Anlayışımın dışında diyemem de bu kız bana çok benziyor. Her şeyde bilgisi var çok fazla kitap okuyor ve maalesef yarın kendisi ÖSS ye girecek. Yeni adı öss değil gerçi ama bilmiyorum. Çok saçma kız o kadar çalışıyor ki kazanmayı gerçekten hak ediyor ama ya kazanamazsa? O zaman ne olacak? Sınav çok anlamsız bir kere. Sen 4 yıl hazırlan 3 saat sınava gir o senin gelecekteki 4 yılını belirlesin. Bilgi denilen şey böyle ölçülebilir mi? Bu ne kadar sağlıklı bir sistem? Böyle bilip bilmeden konuşmak kolay belki de bana. Amaaan neyse saçmalama yolunda iyice ilerledim ben. Dışarı çıkıyorum dolaşacağım biraz.

Dip not: Asansörde kendi katına geldiği halde geri dönüp asansöre binmeye çalışan kaç tane beyni bulanık salak vardır dünyada, benden başka? Hadi ama çıksın birileri yanlız olmak istemiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?