2 Mart 2011 Çarşamba

Bela çeken mıknatıs gibiyim!

Bu yaşadığım iki haftayı tamamen uğursuz saymak istiyorum!

Önce cep telefonumun ekranı çatladı ki; homofobiğin yaptığını anlatmıştım zaten. Sonra cumartesi günü 8 gb'lık flash belleğim bozuldu. Göz göre göre bozuldu lan içim acıdı belleğe. Geldik bu haftaya -M- hakkımda söylentiler çıkartmış mı başkaları mı uydurmuş bilemiyorum ama bir haltlar oluyor. Buluştuğumuzda öpüşmüşüz lan! benim niye haberim yok?? sonra daha öncekilerden biri de benim hala onun peşinde koştuğum onu sevdiğime dair bir diğer söylentiydi. Kızdım bir ton ben buna hak etti ama. anlatmasın lan beni millete, hiç anlatmasın insanlar bir şekilde değiştiriyorlar çünkü bunları.


Gelelim diğer belama. Bilgisayarım çöktü. Biri fişini çekmiş geldim dersten dün -boştu- bir baktım bilgisayar çalışmıyor hata veriyor açarken, toplayıp götürdüm hemen tabii. Formatı atıldı yüklenecekler yüklendi geldim yurda, açtım bilgisayarı. Görev yöneticisi çalışmıyor, Kayıt düzenleyici midir nedir çalışmıyor, virüs programım desen yüklenmiyor yüklenince çalışmıyor. Kısacası hiç bir şey yok ödevimi de yapamadım. Tüm gece ona virüs programı kurmak için uğraştım. Yattığımda gece 3 mü neydi. Bugün götürüp bir daha verdim bilgisayarı ama gitti yani adam 5-6 kez format atmış bilgisayara hala yok. Benim D'deki dosyalarımı yedeklemiş onu tekrar yüklerken virüs geliyor tabii adamda tekrar tekrar format atıyor. Sonuç olarak bilgisayarımdaki her bir bilgi -şiirlerim, resimler, filmler, videolar- her bir şey gitti. Bilgisayar hala aynı. Ama biliyorum sebebini bu adam bilgisayarıma dosyaları atarken kendi bilgisayarından virüs getiriyor. Çünkü onda virüs programı yok ve kullandığı flasha bulaşıyor yani. Umarım bu gece doğru düzgün halleder de kavuşurum pc'me. Moral feci bozuk ama.

Neyse ki bura açılmış. 2 gündür açılmıyordu deli oldum kendi kendime. Manyak mıyım ne? Sanki tüm hayatım burasıymış gibi. Her şeyim değil belki ama bir süredir beni rahatlatan tek yer. Bir yerlerde anlatmasam kendi kendimi yerim sanırım. Son belam sanırım çünkü aklıma bir şey gelmiyor başka diğer telefonumda bozuldu. Akşam gelirken filmini değiştirdim. Rahatım şimdi ve bir yandan da yeniden beş parasız. Tüm paramı teknoloji uğruna yatırıyorum ya! Yeter lan doğru düzgün bir şeyler üretin dimi ama. Bende öğrenciyim canııımmm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?