31 Mart 2011 Perşembe

Bu koku bende kalmasaydıda olurdu

Homofobik kapşonumu giymiş bugün. Ben bu kızın kokusunu sevmiyorum. Öyle parfüm falan değil has kendi kokusunu sevmiyorum ve sanırım kapşonum şu ara homofobik kokuyor. Eşyalarımın izinsiz kullanımına deli olurum ben. Önce bi sor canım belki ben giycem? belki ben kullancam. Nerden biliyorsun? Nerden geliyor bu özgüven? bi gün fena parlıcam söndüremicekler. Ben kendimi biliyorum gerçekten sinir yaparsam dövmeden bırakmam o kızı ondan kendime engel oluyorum ama her sabrın bir sonu var. Hele bi Su alıyorum 1.5 litre lan kaç kişi içiyorsunuz benim suyum ben içemeden bitiyor. Yaz gelsin küçüklerinden alcam artık. Ben suyu ılık sevmiyorum illa soğuk hatta mümkünse buzlu olacak. Yazın dolaptan küçük su alıp bi günde bitiriyorum ama pahalıya geliyor öyle. Kışın aldığım suyu camın önüne koyuyorum o ılımadığı için içebiliyorum sürekli, tabii kızlar bırakırsa. Su açılımımı da yapmış oldum böylece. Gelelim diğer konulara.

Pc'min kablosu bir kez daha yanmış. Işık'ın ellerinde, okulda. Alıştım teknolojiye dair kötü şeylere, bu da gitmiş çokmu? Ama Zek ''Çok talihsizsin bu konularda'' dedi, bende ''sağol bunu duymaya çok ihtiyacım vardı zaten'' dedim. Orda terslemiş gibi oldum vicdan azabını hala üzerimden atamadım. Keşke demeseydim öyle ya amacım terslemek falan değildi ki. Dengesizliğim üzerimde yine. Neyse vaktim olunca pc'e yeni kablo alacağım. Benim iş bulmam lazım. Çalışmam lazım. Sonra para biriktirmem lazım. Çok zor özellikle benim gibi midesine düşkün biri için ama yapmam lazım. He bir diğer zorluk teknolojinin başıma bela olması.

Zek. O'nu düşünmek çok güzel, başlıbaşına bir mutluluk kaynağı. Ona sahip olmak bu terim fazla yanlış oldu hayır onun sevgisine sahip olmak daha doğru geliyor yine de uygun kelimeler bunlar değil. Bilmiyorum kelime oyunlarını severken şimdi güçsüz kalıyorum. Güne seninle başlıyor, geceye seninle adım atıyorum. Yemeği seninle yiyor, seninle uyuyor, seninle hareket ediyorum. Susuyorum sen konuşurken o güzel sesini dinliyorum. Senin olmadığın şeyler anlamsız geliyor. Düşüncelerimin tamamısın diyemiyorum ama elimde olmadan bütün düşünceler sende son buluyor. Nedenlerime cevaplar bulamıyorum mesela neden seni düşünüyorum? Neden seni seviyorum? Seni seviyorum, çünkü; diye başlayıp açıklama ile biten tüm cümlelerin aslında sevgime mazaret olduklarını görüyorum. Seni sebepsiz yere seviyorum...

Işık. Son günlerde hiç bir şeyden bahsetmedim O'nun hakkında. Bahsetmeyeceğim bu olanlardan. Hiç olmamış gibi davranıp unutacağım bugünleri...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?