29 Mart 2011 Salı

Aradım bulamadım

Okula gitmek tam bir işkence. Kalkıyorsun sabah alarmın sesi ile kapatıp yatıyorsun, 2 dk geçiyor tekrar çalıyor kapatıp tekrar yatıyorsun son alarma güvenerek. 2 dk sonra tekrar çalan aleti kapattığın an bittiğinin resmidir aslında çünkü o son alarmdı seni salak. Erken kalkmam gerekirken her zamanki gibi 12:30 da kalktım. 1 saat içinde faturamı yatıracağım yoksa kahvaltı yapıp okulamı gideceğim? Hiç biri olmadı maalesef. Bir çay aldım elime yolda içerekten gittim okuluma.Kalan paramla da çikolata aldım. Derste hoca kendini kaale alan öğrenci bulamayınca kızdı ödev verdi fırça attı bizi sınıfta bırakıp gitti. Bende akrobat çalışmadığı için yapmadım tabii. İboy acıdı bana kendi yaptığına benimde adımı yazdı. Ders bitiminde Işık'ı gördüm biraz sonrasında dışarı çıktım yeniden.

Kendimi son gördüğümde turkcell bayiinde fatura yatırıyordum. İçim acıyor fatura öderken bir yerlere. Hele harç parası zaten ayrı. Aldığım eğitim eğitim olsa bir canım acımıycak ama olmuyor işte.Ondan sonra kredi kartıma 100 tlcik yatırdım. 5 parasız dolandım biraz. Aslında hediye aradım Zek'e ama bulamadım. Bileklik aradım aslında o kendi bilekliğini arkadaşına verdi bende ona benzeyecek bir şey aradım ama bulamadım. Kargoya vermeden onun şeylerini kızılaya gidip bileklik bulsam iyi olacak. Ama o da yetersiz geliyor sonuçta doğum günü hediyesi olacaktı. Epey geç kaldım farkındayım ama ben bu hediyeyi 1 aydır arıyorum bulamıyorum. O daha önce bahsettiğim forma ile arabaya para verirsem 5 parasız kalacağım harbiden. Gerçi istediğim gibi bir şey bulamazsam yine araba olacak gibi geliyor. Bi saat sordum adam 1.500 tl dedi bi şaştım kaldım adama baktım mal mal sağolun deyip çıktım. Lan o kadar param bile yok benim ki onu biriktirmek demek 3 ay aç gezmem demek benim ki bu ay yurt paramı yatıracağım bir de. Annemden para almadan yaşamaya çalışıyorum zaten. O saati anca iş sahibi olunca alırım ben. Hem niye saat alıyorsam O'nun çok sevdiği bir Fenerbahçeli saati var. Sonra bi yere girdim hediyelik eşyalar var bakıyorum falan erkek arkadaşına mı alcan dedi adam, topluma açılmadığım için evet dedim tuttu beni önce harley motorun minyatürüne götürdü ordan da bibloların olduğu yere. Ne saçma adama diyorum hediye olacak tutuyo biblo gösteriyo, hediye dediğin işe yarar bir şeydir. Evine süs diye konulsun diye vermem ben. Hele doğum günü hediyesini öyle hiç almam ya değeri olur emek harcarsın yada O'nun işine yarar bir şey olur. Ayda yılda bir kez bakıp göreceği bir şeydense sevip kullanacağı bir şey tercih ederim. Böylece de eli boş dönerim yurda. Bulamadım hiç bir şey. He bu arada kullanacağı bir şey tercih ederim diyen ben seneye vereceğim hediyeyi hazırlamaya başladım bile. Ne salağım önce bu yılı bi atlataydık eyiydi. Hem o hazırladığıma 1 yıl az bile çok zor olacak çünkü umarım beğenir ya.

Neyse sıkıldım hediye muhabbetinden zaten bir şey bulamadım çıldırcam. Çıldırmak demişken derste Face'i açtım bugün bi kız bunun duvarına bir şey yazmış kimdir diye bakarken bi baktım profil resminde kızın, Zek'e benzeyen biri kızı öpüyo. Derste çıldırdım. Dinlemek ne mümkün hocayı fırçada yedim zaten dedim hocaya akrobat çalışmıyor diye, ne alakaysa kadın bi ton fırça attı hiç biriniz beni dinlemiyor ki, yüzüme bakan bile yok anlatırken falan filan. İyi de hocam herkese pc vermişsiniz kim size baksın ki? Neyse en son öpmesinde kalmıştım. Sadece benzetiyorum ama bakıyorum resme her şeyini inceliyorum diyorum bu küpe onun gömlekte onunki ama resme efekt uygulamış kız. Gözlerini kapatmış bide öperken. Kızı ekledim ben direk kabul etse resmin büyük halini incelicem ama yok hala etmemiş. Bu saatten sonra önemi kalmadı zaten. O saatlerde kendi kendimi yerken sinirle pirsinge bulaştım sağolsun etkiye tepkide gecikmedi acıyo şimdi kendileri. Kız kabul etsede direk sileceğim. Akşam sordum Zek'e öylesine çekilmiş resimlerden biriymiş aynının başka kızı öperken versiyonu var birde. Ona da bozulurdum da artık içimdeki canavara elleşmiyo. Nasıl yapıyo bilmiyorum ama Zek beni anında sakinleştiriyo bu krizde geçip gidiyo. Işık'a anlatmıştım bunları az önce sordu son durum ne diye öylesineymiş dedim. Hmm sen aşıksın galiba dedi. Biliyo bu kız beni ya aşık olmasam niye böyle sakinleşeyim dimi.

Aşk kokan yazıdan sıkılmış bulunuyorum. Sonunda regl oldum rahatladım. Manyak bi olay he olana kadar bi geriliyo insan bi geriliyo olunca rahatlıyo, öyle bi anlatıyorum ki sanki çiş yapıyorsun. Adet olmanın en güzel tarafı malum bölgenin acayip hassas ve mastürbasyona elverişli olması. Kötü etkileri kanlı bir el. Normal şartlarda bile mastürbasyon yapmayan benin işine yarar bir bilgimidir bu? Hayır. Eee o zaman ne konuşuyorsun sus EfsuN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?