6 Mart 2011 Pazar

Kavuşturana binlerce şükür!

Özlemişim lan! özür dilerim blogum yokluğunda blogcu.com a gitmiştim. Ama valla isteyerek olmadı çok ayartıldım, korktum içimdekileri hiç bi yere anlatamıcam diye ondan yani. Affettin beni dimi. Ama sende kapanma bida tamam mı.

Öhh yani iki dakikada aşka geldim blogla. Neyse boşvereyim bunları, perşembe izmire gidiyorum lan! bildiğin gidiyorum. Allah'ım nolur bi terslik olmasın. Anneme de söyleyip izin alayım ben en iyisi. Onun izni olmadan olmaz yani dimi ama. Henüz pek kimseye söylemeyedim kızlara falan ama acayip mutlu, umutlu, deli doluyum ben! Nolur bi terslik olmasın gideyim. Onun dışında yazılacak çok şey var sankim ne de olsa günlerdir yoksun adi blog!

Işık ile sevgilisi ayrıldı. 5-6 gün falan oluyor hala barışmadılar. Kendileri bilir ama sevgilisine üzülürken Işık adına mutluyum. Hayırlısı olsun diyebiliyorum sadece...

Melek bir garip hala. O Işık'a aşkım yazdığından beri pek görüşemedik ama bu akşam üzeri geldi odaya boştu yine direk yatağıma gelip omuzuma yattı uyudu. Harekette edemedim kolum uyuştu be! Neyse sonra odaya Işık falan geldi kalktı bu, uyandı daha doğrusu. Ben kendimi garip hissettim. Yemeğe indik o arada Zek'e olan biten herşeyi anlattım. O da kendini kötü hissetti biraz, üzdüm sanırım. Dedi bi de aranızda duygusal bir şeyler varsa engel olmak istemem diye. Ama benim kalbimde o tek yani. Melek'le olan her şey kesinlikle geçmişte bıraktım bunları. Sonradan geçti ama sanırım yani, geçmediyse de bana belli etmiyor. Ben Zek'i cidden çok seviyorum. Yoksa gitmezdim yanına yaaaa...

Ölcem lan kıskançlıktan. Zek var ya Zek deli eder lan beni. Nasıl kıskanıyorum ama çocuğu anlatamam.  Bunun eski sevgilisi var Dila. Ben taktım bu kıza geçen akşam. Ona film hazırlıyor gönderiyor, bir derdi olunca onunla beraber üzülüyor falan. Acayip kıskanç moddayım. Lan bugünlerde bana yapılacak şey mi bu?! Zaten her bir şeyimi kaybetmişim bir tane de sen vur! ooof of. Çok dertliyim ya valla. Kıza trip atmaktan helak oldum. Saçını kesmiş bu bana göster dedim cam açtı falan. İyi ki açtı o camı yoksa bu gece konuşmaya niyetim yoktu. Sanki kız sevgilim ha, niye böyle yapıyorsam. Delimiyim neyim. Yerim ben onun o tatlılığını. O kadar doğal ki. Allah'ım nolur o benim sevgilim olsun ama ben sadece seveyim aşık olmayım. Biliyorum aşık olunca hiç çekilmem ben.

Sonra okul berbat durumda. Ödevler birikti de birikti. Zor geliyor ya artık. Bıktım ilk haftalardan. Yarın düğün var, liseden bi arkadaşım evlenecek burda, ona gideceğiz. Ne garip ya daha yaşı kaç ki evlenecek o, zamanla çocuğu olacak büyüyecek... Ne garip hayalleri bitmiş gibi geliyor, sanki evlilik yolun sonuymuş gibi. Sanki evlendikten sonra her şey bitiyor bütün amacın kocanı(!) bekleyip hizmet etmek gibi. Belki de ben ailemde böyle gördüğüm için bana öyle geliyordur. Salağım bir yerde sanki ben evlenecekmişim gibi! Türkiye'de evlenmek kim biz kim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?