17 Mart 2011 Perşembe

İçmeden sarhoş olmak budur!

Salı günü serigrafi yapacağız normalde bizim grup basmıyor ama izlemek için çağırdı hoca. Sabah 8:30 da kalk git sen derse hoca gelsin 9 da. Adalete bak. Neyse atölyeye girdik bize bilmemneyi temizlenmemiş kalıp verdi haftaya hazırlayın bunu silin diye. Onu bi ton maddeye yatırdık yok çıkmıyor o izler saatler sonra ispirto ile sildik geçti. O arada atöylede diğerleri baskı yaptığından arada onlara yardım ediyoruz. Etrafta en baskın olan tiner kokusu sonra bir ton maddenin kokusu var. Ara vermedik hiçte. Bi ara hoca yardımcı bi kadın çağırdı sonra beni onunla yolladı atölyeden bi çıktım hayata döndüm sanki. Allah'ım temiz hava ne güzel bir şeydir. İçerde bizi öldürmüşler resmen beynime bi haller oldu. Arada dünya dönüyo falan. Liseden beri tiner koklamamış insanım ben bi anda kaldıramadı bünye. Geri dönüp neredeyse 1.5 saat daha çektim o kokuyu güzelim ciğerlerime. Öğlen bi bıraktı bizi hoca hava da güzel zaten kızılaya kadar yürüdük. Temiz hava gibisi yok valla. Orda bi cafede biraz oyun oynadık Yasin'le İboy'u tavlada yendim. Diğer oyunlarda sanırım yenilen sadece bendim. Akşama doğru Zek aradı sesi falan kötüydü hasta olmuş bu, mesajlarıma cevap vermemişti zaten endişelendim tabii epey Biraz konuşup kapattık... cafeden çıktık sonra yurda döndüm. Neyse ki Zek akşama iyiydi. Biraz baş ağrısı vardı ama genel olarak bir sorun yoktu.

Bugün de sabahın köründe kalkıp adını bile doğru düzgün söyleyemediğim derse gittim. Hoca çok iyi anlatıyor ya sevdiriyor dersi. Bi ara verdi bu ben uyumuşum orda. Derse başlarken uyandırdı tekrar sonra ne zaman gözlerim kapansa dikkatimi çekecek bir şey yaptı. Öğleden sonra photoshop dersinde hep yapmak isteyip beceremediğim bir şeyi öğretti hoca. He bir de film indirdim. Okulun interneti hem hızlı hemde sınırsız bi film 20 dk da iniyor ya. Manyak bir şey. Yarın MÜY'de de indiririm bi haftalık film çıkar bana. Zek'in telefonu bozuldu konuşamadık pek. Yarında konuşamayacağız. Zaten benimde Sms'im bitmişti dert yok. Yarın kontör yüklesem iyi olacak. Akşam akşam deli oldum içimdeki kıskanç canavar bi anda serbest kaldı. Yok yok ben böyle durumlarda onu kontrol edemiyorum. Ele geçiriyor resmen beni. Birde mantık arayan biriyim aklımda soru işaretleri kalmasını sevmem bi ton soru ile Zek'i bıktırdım. Bu çocuk bana iyi dayanıyo ya ben bile katlanamazken kendime. Neyimi seviyor anlamıyorum ya valla böyle Ezik, gereksiz, kıskanç canavarımsı bir şeyim ben. Öyle özel yeteneğim falanda yok. İnsanlar bende ne buluyorlar zaten onu hiç anlamıyorum. Konuşmuyorum bile onlarla ya anlatıyorlar dinliyorum, iş anlatmaya gelince beceremiyorum. Kısacası ben kendimden valla bıktım umarım Zek bıkmaz benden. Pff delimiyim ne aklımda bir sürü senaryo var O'nunla ilgili, bunların mutluluk dolu olanlarını alıp kullanmak gerisini de arşivin en arkalarına saklamak istiyorum. 

He birde akşam resim attı bu bana yerimm lannn çok tatlı. Yok valla kendimi ezik hissediyorum ya. İçimde sanki Küçük Emrahvari bir duygu kabardı. Abi benim hiç sevenim olmadı ki diyen...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?