2 Aralık 2010 Perşembe

Sadece kendin ol

Kendimi bildim bileli lezbiyendim. Lezbiyen ne demek lise de öğrendim gerçi. Ama ilkokulda hoşlandığım kızlar vardı. Bakınız Ezgi: ilkokul aşkım. Sonra komşumuzun kızları, kuzenler falan. Bildiğiniz götürüyorum kızları evcilik oyunu adı altında. Sonra ortaokul gelince dedik büyüdük EfsuN yeter bu kadar (Yiyişmeyi bırakmamın tek sebebi o adi komşu kızlarından birinin beni tehdit etmesidir Öğretmene söyleyecekti birde.) . Hatırladıkça utanıyoru muyum? hayır. Ama onlar hatırlayıpta köyde yiyiştiğimiz öğrenilirse işte o zaman kötü olur. Nasıl korkuyorum ama bir daha o kıza dokunmak mı tövbe. Hem sadece ben ayartmıyordum ki onlarda yapıyorlardı her şeyi, isteyerek zorlamadım da. Çocuk yaşımızda bunları nerden öğrendiğimizi konusunu tamamen amcama borçluyum. Amcam da tüm kanalları çeken bir kaç uydu var. Köyde aileler bağ bahçe ile uğraşırken biz teknoloji meraklısı çocuklar ömrümüzde hiç görmediğimiz kanalları orada açar topluca oturur izlerdik. (annemi asla suçlamadım bu konuda tüm suç amcamındır.)

---
Birde Zeyna var tabii. Çocukluğumun en meşhur dizisi. Kahramanı kadın, birde mavi gözleri dövüş ustası gibi hareketleri var. Atı zaten bambaşka birşey tam bir at hastasıyım ben. Annemle izlerdim birde onu ablamda var tabii evde o zamanlar. Zeyna bende fena takıntı oldu hayallerimi süslüyor resmen. Kahkulleri upuzun siyah saçları falan. Köyde kılıç ne gezer. Elimde tahta parçası ortalıkta Zeyna gibi dolaşan bir ben varım sahnede. Önümde de ineklerimiz falan. Salıyorum onları kendi haline ben aylak aylak çakma zeyna gibi dolanıyorum...
---
Lise de bi denizkızı vardı. Güzel falan değildi ama az koşmadım peşinden. Fazla üstelemişim sanırım kız bana küstü. Ben peşinden koştukça kaçıyor. Yurtta kalıyorum bir de o dönemlerde aynı yurt faklı oda. Nereye baksam denizkızı var. Spor salonundan çıktık birgün deniz önde gidiyor ben peşinde. Amacım ne hatırlamıyorum ama galiba barışmaya zorlamak. Kamelyada da sınıfın tüm kızları oturuyor. İçlerinden biri atladı lezbiyenmisin rahat bırak kızı ne dolanıyorsun peşinde falan diye. Benim sinirler gerildi. O zamanlar kıza acayip gıcık oluyorum -durum hala aynı- saldırdım ben buna. Denk gelecek her yerine Allah ne verdiyse. Ayırdılar kavgayı falan o zamandan beri içimdeki lezbiyen ortalığa çıkmış durumda. Zira kelime anlamını bilmiyordum. Bundan dolayı kendime hiç o zamana kadar lezbiyenim dememiştim.

Not: Deniz ile barışmamız lise 3'ün son dönemine kaldı. Ben kendimi keşfetmiş biri olarak kızın peşini bıraktım o da yeterince uslandığıma karar vermiş olacak ki mesaj atıp bahçeye çağırdı konuştuk barıştık. Hatta erik bile toplamıştım ona. dallardan biri sizlere ömür gerçi ama erikler güzeldi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?