22 Aralık 2010 Çarşamba

Pfff

Yazacak birşey buLamıyorum. Benim kanatsız meLek gitti ya. Zaten biseksueldi ben normale döncem hetero olacağım nutukları aldı yerini. Canım biLe acımadı ama yine de hasret duymamak elde değil mi ne? Erkek oLsaydım diyesimde gelmiyor değil hani. Halbuki sevmem erkekleri. Yani arada sevilesi hatta tapılası tipler var (karakter olarak) ama genelini sevmem güvenmem. Ben erkek olsam çok şerefsiz biri olurdum bu halimle bile birsürü kıza yapabileceklerimi düşününce.

Saçmalamaya başladım mı ne... 3-4 gün önce laptop açık bırakıp gittim kızlarla koridordaydık. Merdivenlere oturduk gecenin bir vakti yakalanmayacak olmanın verdiği rahatlıkla pişti oynamaya başladık. Koridorun ışıkları yanmıyordu şartellermi atmış ne. Hiç kimse akıl etmediği için kaldırmayı tüm akşamı romantik geçirdi millet. Merdivenlerde ışık vardı ama. Zekinin biri gidip şarteli kaldırmış. Oyun oynadığım kızlardan biri de indir geriye böyle romantik iyi deyince aynı ''Zeki'' kızımız gidip şartellerle oynamaya başladı. Hangisi olduğunu unutmuş. Biri de benim laptopun kablosunu topraksız bi prize almış. O öyle oynaşıp dururken benim kablo sizlere ömür oldu. Yandı ya güzelim kablo. Şimdi ona yeniden para verme düşüncesi yaktı beni. Kredi kartımda limit yok. En az 100 tl orjinalleri. Bendeki para miktarını lütfen sormayın ama. Yemek yiyecek param yok! Neyse durumu herkese anlattım beni boşuna msn e falan beklemeyin diye. Sınıftaki o tapılası erkeklerden biri hızır gibi yetişti. Ama 2 gün sonrasına. Kredi kartını verdi aldım onunla. Büyük ihtimalle sahte ama. Çünkü 50 tl ye aldım. Birde 6 taksit yaptırdım ona. Ara ara öderim artık. Bi daha o kadar parasız kalmak istemiyorum. Laptopu açamadığım o 2-3 gün ne çektiğimi ben bilirim. Bir günde 490 sayfalık kitap bitirdim mesela. Ne güzeL işte demeyin lütfen. Sürekli okumaktan gözlerim şaşı oldu resmen. Normalde de çok okuyan biriyim ama bi anda 490 sayfa yüklenmesi hiç iyi değildi.

Sonraki günler çok sıkıcı geçti. Kabloyu aldım almasına da bu defa içimden birşey yapmak gelmiyor. Film izleyip duruyorum. Sonra okula gidiyorum. Bugün hoca yoktu mesela. İnternetimin faturasını yatırmak üzere kızılaya gittim. Kızılay'a gittim çünkü bana en yakın şube kapalıydı! vaktin bolluğundan birazda yürümeyi tercih ettim. Anneme mesaj atmam gerek bi ara. Atmayınca trip yapıyorda. Yılbaşında da eve geL dedi. Ya ben ne güzel yurtta uyuyarak kızların içinde girecektim yeni yıla. Tüm yıl kızlarla geçecektim böyle güzel güzel. Ahh anneee...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?