7 Aralık 2010 Salı

Kız nasıl kaybedilir?

Sen ona öner. O salak gitsin uygulasın. Aynen böyle kaybedilir!

Şimdi şu buluştuğum kız varya benim. Tşort falan yaptırdığım. Ben o tşortu bugün alabildim ancak. Haftasonu kapalıydı bastırdığım yer. Neyse aLdım geLdim yurda. Benim kız. Buna da benim kız demekten sıkıldım isim lazım. Yağmur dicem ben buna. Neyse Yağmur işte. Akşam smsi bitmiş diğer hatta geç dedi. Konuşuyoruz falan. Hoşlandıı heterodan konu. Yağmur, hetero varlık ve heteronun sevgilisi tüm gün dolaşmışlar bunlar. Gelmiş yurda moral nasıl bozuk. Binbir türlü şey yapıyorum tık yok kızda. Gülmüyor bile. En sonunda dedim git kızı öp belki birşey hisseder. Hay benim bunu söyleyen dilimi eşşek arıları soksun. Kopartsın birileri o dili. Yağmur bunu ciddiye aldı. Vazgeçirmeye çalışıyorum yok. Engel olmaya çalışıyorum yok. Heteroya mesaj atmış kız geliyor. Öpecek kızı. Manyak! Bi yandan dilime sövüyor diğer yandan vazgeçirmeye çalışıyorum. Bu bi sustu telefonda ne mesaj ne başka bişe yarım saat sonra anca cevap verdi. Öpmüş kızı öküz! Salak ya. O değil salak olan benim aslında. Sen ne diye eşeğin aklına karpuz kabuğu sokarsın! Ben nasıl kötü oldum ama ilk an. Nette dolanıyorum birde o ara çıktım gittim odaya. Ağlamak istiyorum. Ağlamak değil ölmek istiyorum. Sonra aklımı başıma topluyorum. Kızım salakmısın sen ne öleceksin? aşık bile değilsin. Pis şıpsevdi seni. Yağmurla konuşmaya devam ederken. Uyuşturucu almak hatta uyumak bi hafta uyanmamak istiyorum yazdım. Sonra ekledim devamına kim merak ederki beni. M. Merak eder sonra B merak eder bide i merak eder başka kim diyorum. Kız diyo bende merak ederim falan .s Dedim bana hiç öyle gelmiyor. (ki gündüz çok az konuşuruz bunla gecede azıcık bişe işte.) Sonra biz dost değilmiyiz ayağına yattı bu. Benim kafa dank etti bi. Ulan kız dedi dostuz diye benim kalp normale döndü. Bi kendime geLdim. Diyorum ben şıpsevdiyim. İki güne unuturum bu kızı. Bi yandan da hayal kuruyorum. İşte aradan yıllar geçmiş ben hala bunu seviyorum falan. O da biliyor sevdiğimi de bilmemezlikten geliyor. Yıllar sonra sevgili olup mutlu mesut yaşıyoruz. Ulan gerizekalı deyip hayalden uyanıyorum. Ben kendimi biliyorum. En büyük şerefsizim ben bu konda. Yarına o kızı seviyor olsam ne mutlu. Birini bulduğum anda sevgilim olmayan insana tekmeyi basarım ben. Bi daha o gözle bakmam yani. Ama yanda yedek tutmaktan kimseye zarar gelmez (:

Aklıma bir hayali geliyor. Birde dostuz yazdığı mesaj. Allah seni ne etmesin EfsuN hepsi senin suçun o dilini keseyim senin. Nasıl gidip kıza öp dersin. Şimdi o hayal gerçek olabilirdi. Öpmeseydi yarın görecektin kızı. Bi şansın vardı. Allah belanı vermesin senin. Şimdi o kızla kim bilir neler yapıyorlar. Kız hetero falan ama nerde başka bi kız kendini öpünce anca gülümsüyo. Ben öpsem nolurdu ki lan. Şu bana gitar çalan tatlı kızı öpsem mesela. Ne olacak suratımın ortasına tokadı yerdim. Zaten kızda bi boy var ben aşağıdan yukarı bakıyorum böyle. Kafaya gelene kadar bir dakika geçmiş oluyo. Ama çok tatlı be. Benim hiç sabrım yok nedense. Birinden hoşlanayım hemen olsun isterim. O hemen benim olmalı yanlızca benim. Ama başlayınca da gözüm başka kızlara kayar lan bu kadar acele etmeseydin şu kızda iyiymiş. Ama aldatmam yani. Zaten ayrılırım kısa zamanda. Sevince de köpek gibi dolanıyorum peşinde orası ayrı. Platoniklerde öyle mesela en uzun onları seviyorum. (o benim hayvanım dışında tabii) iki hafta üç hafta platonik takılırım mesela. Sonra başka bi platonik bulur giderim. Resmen göçebe hayat yaşıyorum. Ama iş onunla sevgili olmaya gelince bendeki cesaret yerle bir. Sıkılıyorum çabucak. Böyle farklı bi kız olmalı beni elinde tutabilmeli. Yapış yapış aşk olmayacak mesela. O kaçacak ben kovalarım. Yağmur'u da kovalasam keşke. Yada dursun yoruldum ben. Hem bıraksın o kızı. Offf şimdi neler yapıyorlar kim bilir. Dilini s.keyim senin EfsuN...

1 yorum :

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?