17 Aralık 2010 Cuma

Ben ona resmen aşığım

Nil'in şarkısını dans ede ede söyleyesim var. Bu hafta sonu Bolu'ya gittim. Liseyi orda okuduğum kendimi orda keşfettiğim ve orayı 2. ailem gibi gördüğüm için çok seviyorum. İki yıldır gidememiştim. Gitmeden önceki gece yurttan bi kız numaramı aldı. Bende dalgasına ''aşkım'' diye kaydettim o da gördü zaten nasıl kaydettiğimi. Melek diyesim var adına. Lan bi insan bu kadar mı tatlı olur. Kanatsız Melek gibi hatun. -Daha önce bana gitarla şarkı söylemişliği var :P - Neyse gittim. İlk gece bi arkadaşımda kaldım. Benim ne olduğumu biliyor. Tüm gece cinsellik hakkında bitip tükenmeyen sorular sordu. Saat oldu 3. Melek mesaj attı falan konuşurken laf arasında sana aşık oluyorum falan demişti. Şaka olarak algıladığım için saatler sonra dank etti ona sormak. Gerçek mi değil mi diye. Nasıl heyecan yapıyorum ama. Gerçek dedi. Kız biseksuelmiş. Yanımdaki arkadaşa heyecanla anlatıyorum kız bilmem kaçıncı rüyasında kaale bile almıyor. Fazlaca mutlu olmuştum. Sonraki iki gün Bolu'da geçti siteden iki kızla buluştuk. Arada Meleği kıskandırıyorum tabii :P benden hoşlanıyormuşta. Aşk oyunlarına döndü biraz ama hala sevgilim değil. Ben pazartesi döndüm. O salı öğlen dönecekti normalde. Daha erken bir saate bilet bulunca geceden otobuse bindi. Sabah öperek uyandırdı beni. Yanağımdan tabii ki. Yurtta olduğumuz için çok fazla yanlız kalamıyoruz. Görüştüğümüzde de saf saf bakıp gülümsüyoruz sadece. Hala bi hareketlenme yoktu. Dün geceye kadar. 
Gece uyumadığım için normalde saat 2:30 da hala uyanıktım. O da uyandı yanıma geldi. 5'e kadar konuştuk. Eski sevgilisini falan anlattırdım. Moral birazcık gitti tabii. O grip bu arada. Gidecekti uyumaya. Öpeyim dedi. Vazgeçti. Hastaydı. Sen öp dedi. Tamam dedim. Uzattı yanağını. Donup kaldım öylece gözlerine baktım. Dudağından öptüm. Hemen geri çekildim. Sonra gitti o. Mesajla konuştuk tabii. O arada bi yerde uyuya kalmışım...



 Bende bir de bir sorun var. Uyuyorsam eğer yaptığım şeyleri hatırlamıyorum. Mesela telefon gelir. Sürekli titrer telefon. Cevap falan veriyormuşum millete bayağı. Gece birsürü konuşmuşuz hatırlamadığım çok vardı mesajlarda. Nasıl cevap verdim ki. Merak ediyorum. Soramıyorum da. Mesela Lisede şey olmuş. Orda odalarımız 16 kişilikti. Bayağı kalabalık. Bi kız vardı arkadaşları bizim odada diye sürekli gelirdi. Ben gece hatırlamadığım için o bi gece gelmiş yine. Ben kıza bi ton laf etmişim. Odadan kovmuşum birsürü şey söylemişim resmen.Aklınıza ne gelirse diyeyim. Sabah kalktım kahvaltı için aşağı indim. Baktım o kızlar da orda. Günaydın dedim hepsine bi tepki yok kovduğumdan. Merak ettim her zaman bana gülümseyen kız şimdi niye tepki vermez diye. Ne oldu size dedim. Yanındakiler anlattılar herşeyi. Etmediğimi bırakmamışım kıza. Özür diledim falan ama yine de 2 gün affetmedi beni. Çokta umurumda sayılmazdı ama yine de ayıp etmişim kıza. Olurda gece sizlere de birşey yaparsam affedin beni şimdiden. (basıldım arkadaş geldi kapatıyorum hemen)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?