2 Aralık 2010 Perşembe

Sevenin kaderidir; sevilmemek.

Hani şu başlangıçta bahsedip buluşacağım dediğim kız varya. Aşık oldum lan ben ona. Aşık dediğime bakmayın en büyük şıpsevdiyim ben. Böyle birine aşık oldum der bir hafta sonra başka birinden bahsedebilirim. Her biride o zamana kadar ki en büyük aşkım olur sadece o an için. Gerçi bir kez aşık oldum o ayrı gerçek aşktı masumdu benim açımdan fazla saf bir aşktı. eski Sevgilim olacak o  hayvana burdan teşekkürlerimi sunarım.
------
Neyse kızla buluşacağımız gün kalktım erkenden. Saatlerce hazırlık yaptım. Giyindim süslendim. Süslendim derken öyle makyaj falan yapmam ben. Sevmem kendim de yani. Yakışmıyor bana. Orman bozması kaşlarımı aldım mesela. Erkeksi giyiniyorum biraz. Saçlarım kısa da değil sadece giyimde seviyorum öyle olmayı. Neyse param yatacak o gün. Gidiyorum bankamatiğe para yok. Cebimde zaten 6 tl para var neye yetecek. Kızla saatlerce görüş sen birşeyler yapacak ol o kadarcık para olsun sende. Metro kartı için zaten gidecek paranın yarısı.Ben birde buluşmayı paranın yatacağı güne ayarlamışım ortalıkta para yok. Kardeşime söyledim o da biliyor herşeyi hemen bana para gönderdi sağolsun. Kız uyandı bu arada. Mesaj attı benim para yatana kadar bi güzel beklettim. Kim bilir neler saydı içinden diye dert ediyorum kendime. Kendi kendimi yiyorum kısaca. Film götüreceğim ben birde kıza. Filmler yurtta ben para çekmeye çıkmışım mesaj attım ''Yurda gideyim filmleri alıp gelirim'' diye. Kız evde beni bekliyor. Söyleyeceğim o da çıkacak dışarı.Benim o mesajımdan sonra o da ''Metroya yakınsan boşver filmleri sonra verirsin gel.'' yazdı. Yakınım tabii indim metroya. Gittim. O beni bekler derken ben onu beklemeye başladım. Böylesi daha iyi oldu tabii. Oturdum metro çıkışına bekliyorum falan. Dakikalar geçiyor kız yok ortalıkta. Etrafı ezberledim o derece yani. Birde bilmem ben kızılayı ordaki bütün dükkan mağaza ne varsa biliyorum artık. Geldi bu en sonunda tanıdım tabii hemen. Onca gün ezberledim artık resimlerden birde ne giyeceğini söyletmiştim (: Çok farklı. Resimleri ile alakası yok. Çok  tatlı lan kız. Abartılacak kadar değil ama benim gözler bi kere sevince gönülün ot ile b.k ilişkisine rahat dönebiliyorum. (Ama yine de tatlıydı be güzeldi. Bitane o) Sonra yürümeye başladık etraf bi kalabalık bi kalabalık. Lan bugünümü buldunuz gelecek defolup gidin evinize. Mcten birşey almak istedi bu. Yürüdük oraya. Hesap ödetmiyor bana nasıl deli oldum. Ben hiç hesap ödetemem karşı tarafa o da aynı şekilde. Hesabı ödeyeceğiz ikimizde uzattık. Adi kadın benden almadı kızın parasını aldı. Ayrı bi deli oldum. Alışkın değilim ben öyle ya. Yapacak birşey yok. Aldık çıktık. Bi park varmış onun bildiği oraya gittik. Çimen falan oturduk öyle. Müzik açtı pek konuşmuyor. 5 dk susuyorsak 1 dk anca konuşuyor. Benimde farkım yok tabii dilim tutulmuş vaziyette. Arada şarkıya eşlik ediyor. Sonra bi tşortten bahsetti bu. Özel birşey ama bulmak mümkün değil. Kendin baskı yaptıracaksın. Ben başladım düşünmeye yaptıracağım illa o tşortu ama yine de şansımı deneyim dedim. Belki buluruz baskı yapan bir yerde. Kalk dedim gidiyoruz tşort arayacağız. Bu sıkıldım demenin başka bi versiyonu mu dedi. Donup kaldım diyemedim de sen manyakmısın ben dilim dışarda takip ederim seni aşık olmuşum sen sıkılmaktan bahsediyorsun. Sustum tabii sadece. Gittik aradık. Bulamadık. Sonrasında yürüttüm epey bunu yoruldu. Oturduk yine. Acıktım dedi. Hesabı ben ödeyeceksem yiyelim dedim olmaz dedi. İnada bindirdik olayı. Epey zaman sonra kız aç ben inattan ona işkence ediyorum. Yazı tura atalım dedim. Gelen öder hesabı. Dua ediyorum ben ödeyim diye. Dualarım da boşa tabii. Yazı geldi. Anlaşma anlaşmadır o ödeyecek. Aldık yarısını yedim yarısını bıraktım. Onu izliyorum. Annesi aradı o arada. Benimki erken gidecek yurduna. Yedik kalktık. İndik metroya. Gidecek bakıyorum kıza. Yüzünü ezberlemek ister gibi. Gözlerini falan. Bindi bu falan saniyeler sonra ben karşı tarafa geçtim. Başka yere gideceğim için öbür tarafa geçmek şart. geçince karşıa Arkası dönük bi şekilde görüyorum onu. Biraz yana kaydım izliyorum falan. Kulaklığını taktı. Kimseye bakmıyor ama ne bi kıza ne bi çocuğa. Oturuyor sadece müziğini dinliyor. Bende saf saf donup kaldım izliyorum. Aldım elime telefonu yaptıklarını yazıyorum hareketlerini falan. Tam giderken arkaya döndü bu beni gördü. O anda metro hareket edince gitti... Yukarı çıktım tekrar telefon çekmiyor diye. Yazdıklarımı gönderdim ona... O Gitti...

Yazma sebeme gelirsek. O günden beri kızla çok konuşamıyorz malum sınav haftası ikimizinde. O'nun hayatı daha yoğun bana göre. Az önce yine konuştuk. Bu ilk günler bana bi heterodan bahsetmişti onun yurdunda olan. Ondan hoşlanıyor yani. Bana baktığı bile yok gibi. Onca hayal az önce yüzmeyi bile bilmeden suya düştü. Kendimi çok kötü hissediyorum ama ben. Birde onun için geçen günler içinde ders çalışmayı bile bırakıp tşortün tasarımını yaptım. Bu akşam baskıya verdim. İki gün içinde alacağım. Haftaya da ona veririm artık. Bir daha görürmüyüm onu bilmem. Onu sevdiğimi söylermiyim onu bile bilmiyorum. Canım çok sıkkın be. Başa döndüm gene. Umarım bu da diğerleri gibi çabucak geçip gider. Sınav zamanı sinir oluyorum böyle şeylere...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?