24 Aralık 2010 Cuma

Tatlı kavgalar ve dahası

Odada otururken arkadaşım sevgilisi ile telefonda konuşarak içeri girdi. Bir elinde bana aldığı su. Diğerinde sandviç kulağında telefon. Şaşkınım biraz. Çünkü ne denge sağlayabiliyor ne de sevgilisine cevap yetiştirebiliyor. Üstelikte oldukça kızgın çünkü tartışıyorlar.

Çocuk arkadaşları ile okey oynamaya gitmiş. Muhtemelen ortamda kızlar var. Ve bu kızlardan birinin adı Ceren.
-Sen oyununa dön kapat o telefonu.
-Neydi o kız Cariyemi? onunla ilgilen sen! (kızın adını biliyor normalde eminim!)
-Ya kapat uyucam yataktayım zaten! (sandviçini yerken diğer kızın yatağında oturuyordu)
-Şarjımda bitiyor zaten kapat oyununa dön.
-Sen gidersen bende gidiyorum o zaman yarın akşam sınıftakilerle okeye... (Buralarda ses tonu yükseldi)
-Cevriyemidir nedir onunla ilgilensene sen.
-Ne bilim ceren'midir nedir adı!
-Yok ne kızması kızmadım ben birşeye! (iyice bağırmaya başladı)
...





Sonrasını hatırlamıyorum. O arada Melek ve diğer kız geLdi. Konuştuk biraz. Benim yatağımda oturdu yaslandı. Köşeye kıvrıldı, Yastığımla uyudu... Kapatınca gözlerini onu izledim. O kadar masumdu ki. Arada gözlerini açıp bana baktı gülümsedi. Bazen kızdı. Bilmiyorum ama çok güzeldi. O an'ı dondurup sonsuza kadar onu izlemek isteyebilirdim. Sonra diğer kız gitti yatagım boşalınca ben Meleğin tam karsısına geçtim o arada uyandı kalktı. Bilgisayarımı açtı film izledik. Elini tuttum. Gözlerine baktım. Onu izledim doyasıya. Arada filme de baktım ama zaten korkuydu benim ne haddime korku izlemek. Bahaneyle sadece onu izledim ben... Hatırlayamadığım ayrıntılar var. Yada yazamayacağım kadar mutluluk sarhoşu olabilirim. Hiç birşey yapmadım. Bir daha yapamayacağımı da biliyorum. Sadece arkadaşız artık. Bir şans verse herşeyi yapabilecek kadar güçlüyüm ama o geçmişine fazla takılmış durumda. Bir gün için umudum var. Vazgeçmediğim sürece umudumu yaşatacağım sanırım. Gideceğim şimdi. Yatağıma gireceğim. Onun kokusu olacak yastıkta. Sarılıp uyuyacağım ona...

Keşke hep yanımda uyusa...Kirpiklerinin yanağına düşüşünü izlesem. Bir meLek masumluğundaki ifadesini.
Bir gün özleyeceğim tüm bunları. Herşey bittiğinde geriye sadece bunlar ve kokusu kalacak...



(resimdeki kızın ifadesi O'nunki kadar tatlı değildi ama ne yapayım anca bunu bulabildim resim bulmak ne zor iştir)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?