26 Aralık 2010 Pazar

İlkler deli eder insanı

Şu tatlı kavgalarda bahsettiğim kız dün akşam okeye gitti. Diyecektim o kavgayı göze almaya değmez diye ama zaten söylememiş sevgilisine gittiğini. Geldi zaten birşey de yapmamışlar.

Günlük yazar gibi hissediyorum kendimi. Saçma şeylerin farkına varıyorum birazda. Kendimi faza değersiz hissetmeye başladım. Odada mesela ben çıktığımda yada geldiğimde hiç birşey değişmiyor. Onlar yine kendi hayatlarını yaşıyorlar. Yine kendileri oluyorlar. Ve ben olmasam da birşeyler devam ediyor. Yemekhanede durumum daha vahim. Kimsenin kaale bile almadığı insan olarak görüyorum kendimi. Koskoca dünyada değersiz bir hiç... Onca farklı hayat ve herkesin kendi dünyası. Bütün bunlar bu kadar çok iken doğal olarak ben küçülüyorum herşeyde.

Tüm gün uyuduğum için epey gereksizim ya. Hiç bir işe yaradığım yok. Birşey yaptığım yok. İnternete giriyorum arada. Arada diyorum çünkü 3 yıldır her gün internete girmek için ölen ben şimdi ciddi anlamda sıkıldım. Derslere de boş yere girip çıkıyorum çünkü dinlemiyorum. Fazla mı duygusala bağladım ne kızlardan uzak kalmak istiyorum. Sadece müzik dinlemek yatağıma uzanmak öylece kalmak. 

Işık da ilgi göstermiyor zaten bana. Eskiden istediğim gibi sarılırdım ona. Yanına giderdim konuşurduk. Pek vakit geçirmesekte yaptığımız şeylerde anlaşırdık. Şimdi öyle değil. Değişti biraz. Yurtta bi kızdan hoşlanıyor onunla vakit geçiriyor. Bende doğal olarak ilgisiz varlık konumundayım. Neden böyle oldu diye düşünürken birşey farkettim. Mesela Lisedeyken Damla'nın ilk sevgilisini feci kıskanmış ve istememiştim. Çocuğa etmediğim şey kalmamıştı. Ayırmak için elimden geleni yaptım. Gerçi ayırma kısmı onları daha da bi araya getirsin diyeydi ama yine de çocuktan nefret ediyordum. Çünkü ilk kez biri Damla'yı benden uzak tutmuştu. İlgi o'ndaydı artık. Sonra Damla ve benim ilk sevgilimin nefretlik olayları var ki haklıydı Damla. Benim ilk sevgilim gerçekten odundu. Aşkın kör eden özelliği geçince farkediyor insan hepsini. Ve şimdi Işık'ın benden başka birine ilgi göstermesi yediremiyor muyum ne? Daha önce erkek arkadaşları oldu ama onlar uzaktaydı sorun teşkil etmiyorlardı. Ama bu kız yurtta başka bir odada ve sürekli beraberler. Bir gün bu ilgisizlik çıldırtacak beni. Yada artık regl dönemim bitse de bende kızları boğmaktan vazgeçsem!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?