18 Nisan 2011 Pazartesi

Ziyaretin kısası kabul görür derler

Bek 16 nisan gecesi mesaj attı Ankara'ya geliyorum diye. Otobüse binmiş çoktan yolda adam. Normalde biz bununla kavga ettik konuşmuyoruz. En son konuştuğumuzda teee bi hafta önce geleceği belli değildi. Çıkmış yola geliyo ya. Gece gece mi haber verilir. Hiç planın varmı yokmu diye sormadı. Ne yapacaksın ne edeceksin sınavın varmı diye bile sormadı. Çıktı geliyo. Bir şey demedim ama. Fırçamı da yedim tabii niye sormamışım ona gelecekmisin falan filan diye. Sustum yine de. Sabahın köründe kalkacağım diye erken yattım. Sonra saat 5 mi ne oldu Bek mesaj atmış. Uyu sen ben oyalanırım 9 gibi görüşürüz diye. Uzatmadım uyudum ben. Sonra saat 9 olmadan mesaj attı bu bugün gelmeyi düşünüyormusun diye. Sinirlendim yine bişe demedim. Zira kavga edersek gitmem ben bunun yanına oturur yurtta kalırım. Çıktım bankamatikten son paramı çektim. 10'luk ego kartı aldım -ki ben kendim bile hiç almamışımdır ego 10'luk- Dolmuşa bindim gittim nerdesin dedim. En alt kata in orda dinlenme yerindeyim diyo. Alt kata iniyorum bölmeler halinde 3 tane dinlenme yeri geçtim yok çocuk ortalıkta. Kızdım peron numarasını söyle bana dedim. 113 karşısında da eşşek kadar internet yazıyo dedi. Sinirlerim attı gene bişe demedim tuttum kendimi. Gittim yanına buraya gelene kadar 3 tane daha dinlenme yeri geçtim burası tek değil yani dedim. Neysem öyle çıktık beşevlere gittik önce. Soruyorum ne yapalım diye sen söyle diyor. Yapacak bir şey bulamıyoruz. Aç o yemek yediremiyorum. Neyse pes e gittik, yemek yedik, kızılaya geçtik yapacak bir şey bulamadıkça aklımıza esenleri yaptık. Tavlayı öğrettim ona. Ankamall'a gittik bi ara. Gezdik dolandık. En sonunda 9:30'du onu bıraktığımda. Genel olarak güzel olsa da çok sıkıyor beni nedense. Sürekli aynı şeyleri konuşmak, konuşacak bir şey bulamamak falan. Boşa geçmiş kadar oldu günüm. Neysem sıkıldım ben bundan.

Yurda gelirken Işık'ı gördüm metro çıkışının orda. Sevgilisini bekliyormuş. Kısacık bir an konuştuk sonra sevgilisi geldi döndüm gittim ben. Bir süredir Işıkl'a da konuşmuyoruz pek öyle. Trip yapmayacağım dediğim için herhangi bir şey yapmıyorum kıza. Gayet normal davranıyorum kızı görünce falan. Neyse yattığımda saat 3 civarıydı ve sınava hiç çalışmamıştım. Sabah kızlardan biri memleketten dönmüş. Normalde saat 9:30 da uyanacak ben kız gelince 8'de uyandım. Sonrasını anlatma isteğim kayboldu. Sınava girdim adımı yazıp çıktım ordan raporu verip yurda geldi. Uyudum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?