29 Nisan 2011 Cuma

Vur kadehi ustam

Salaklığım tutunca arada saçma şeyler yapıyorum. Mesela gidip bir yerden bira alıp yurda getiriyorum. Ama ne varsa poşette bira olduğu anlaşılmasın diye gazete vs da alıyorum. Güvenlikten korku dolu bakışlarla sırtımdan terler akarken geçiyorum. Kendime binbir lanet okuyorum o arada. Ne diye aldın salak gibisinden. Neyse ki güvenliği atlatıyorum ve odaya geliyorum. Kızlar odada! biri atladı bana ne aldın diye. Hiç bir şey dedim. Oyaladım kızı birayı çıkartıp yorganımın altına sakladım. Bir kaç dakika geçmeden kız geldi poşetime baktı ne var diye. Tek gördüğü 'hiç'ti. İyiki saklamışım. Sonra bunlar bara gitmek için çıktılar. Niye sakladım o birayı? saklamazsam kızlar laf ederdi arkamdan bu da başlamış diye. Işık'ın ardından benzer şekilde konuşmuşlardı. Neysem herkes gitti odadan. Bi o iki kız kaldı işte. Onlarda bara gittiler. Oda boş. Normalde gece içicem ben onu ama nasıl içimde kararsız kaldım. Neysem uzatmadan izlenimlerime geçeyim ben.

İçmeyin arkadaşlar hiç bir alkol ürününü içmeyin. Tadı o kadar iğrençki içmeyin yani. Gördüğünüz yerde dökün gitsin. Paranıza yazık. 
Boğazınızı yakıyor. Cips vs ile tüketin illa içerseniz. 
Öyle hayaller kurmayın boş yere, sarhoş olup her şeyi unutacağım diye ya da belki az içtiğimden olsa gerek etkilemedi beni. Zek'in uyardığı hiç bir haltta olmadı yani. Ama buna güvenmeyin. Yine de içmeyin.
Baş ağrısı yapıyor korkunç bir şekilde hemde. Uykum da geldi şimdiden.
Bir şekilde duyguları hareketlendiriyor. Sabahtan beri etrafa neşe saçan ben az kaldı Zek'e  yalvaracağım dön diye.
Yine bir şekilde düşünmeyi engelliyor. Dikkat toplatmıyor. Ama hala ellerimi kollarımı vs kullanabiliyorum.

Bu benim anlatma şevkimi kaçıranları yakalayıp dövmek istiyorum valla. Neyse son kez söyleyim içmeyin sakın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?