26 Nisan 2011 Salı

Hata sende değil bende

Zek gitti. Bildiğin gitti. Bıraktı. Sen bırakmadan bırakmam diyen sevgilim bıraktı. Hata sende değil bende diyerek. Hatası benim isteklerimi karşılayamamaktı üstelik. Ona göre tabii. Benim tek isteğimde beni bırakmamasıyken. Çok kırdım ama onu. Sevgisine inanmadığımı sevenin bırakmayacağını söyledim. Hevesmişim sende dedim. Hep aksini söylesede inanmıyorum dedim. İnandırmasını bekledim. Şaka demesini. Bırakmamasını bekledim. Burayı bir daha okumamasını da söyledim. Canını acıtırdı çünkü. Bütün mutluluklarım bir anda çekildi sanki. Boşluğa düştüm. Eski EfsuN ol diyorum kendime. Unut gitsin. O bıraktıysa sen düşünme. Ama olmuyor. Her şey bu kadar yeniyken yapamıyorum. Üstesinden gelmenin bir yolunu bulacağım elbet. Ya da dönmesini için dua ederim belki. Neyse daha fazla saçmalamadan bırakıyorum yazmayı. Ama ben aşığım sana diye haykırasım var pencereye çıkıp. İzmirden beni duyamayacağını bile bile üstelik. Bunu bir derste onun için yapmıştım. Hiç gösterme ya da gönderme fırsatım olmadı..

2 yorum :

  1. Yorum yapmak haddim değil belki ama ne kadar üstüne düşersek değerimiz o kadar düşüyor diye bir hayat dersi çıkarmıştım bir ara. Paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  2. O hayat dersini çıkaralı çok oldu da hiç uygulayacak kadar aklım başımda olmadı severken, o duygular beni aptallaştırıyor :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?