16 Nisan 2011 Cumartesi

Bu artık ciddi bir mesele

Sınavlardan özet geçebilirdim aslında. İlk üç sınavım mükemmeldi de. Ancak cuma yokmu cuma işte o gün her şeyi kaybettim sandım. Malum fizik benim kabusum. Geçemiyorum dersi. Geçmekten öte nefret ediyorum. Cuma günü her şey sıradan ve güzel başladı. Dersime çalışmışım mis gibi. Fiziğe bile çalışmışım Işık'la. Saat ikiye gelirken okula gittim. İboyla sınıfa girdim. Bi kız var ''fizik alıyormusun'' dedim. İşte bu cümleden sonra benim hayatım karardı. O nasıl bir kararma hemde. Fizik sınavı sabah saat 10'da olmuş bitmiş. Ben saat 4'te zannediyorum. Bir kaç dakika şok oldum atlattım onu. Sonra güle oynaya devam ettim hayata. Tabii İboy hemen çözüm arayışına girdi bile. Rapor alırız falan filan dedi. He bu arada sınava benimle birlikte iki kız daha giremedi. Neyse oturduk diğer sınav için kopya vs konuşuyoruz. Hoca geldi soruları dağıttı. Allah'ım sorular o kadar kolay ki. 10 dk olmadan ben en az 80'lik olan kağıdımı bitirmiştim bile. İboy'un hayvan gibi bi silgisi var. O silginin üzerine tüm cevapları yazmış bana verdi. Bende Yasin'e verdim. Sonra İboy bana dedi Ram'a da ver silgiyi diye. Yasin'den alıp direk yan sıradaki Ram'a verdim silgiyi. Hocaya hiç bakmıyorum da bize bakıyormu ne yapıyor diye. Ram aldı bir şey siliyor gibi yaptı anında geri verdi silgiyi. Lan Ram'ın masasının üstündeki o minik beyaz silgi yokmu beni o bitirdi sanırsam. Hoca geldi yanımıza aldı elimden silgiyi. Kağıtlarınızı verin çıkışta da yanıma gelin dedi. Neyse heyecana gerek yok. 6 ay uzaklaştırma alacağımızı hatırlatıp serbest bıraktı. Bir işlem yapmadı da. Sonraki kopya girişimimde tatile çıkıyorum! Ordan sonra hastaneye gidip rapor aldık. O rapor şu ara montumun cebinde beni bekliyor. Ordan Pes'e gittik. Her zaman ki gibi yenilgi ile beraberliklerle dolu bir maç oldu ancak ilk bilinçli golümü attım İboy'a. Genelde rastgele atabiliyordum da. Öyle işte. Sonrası şu ara burda Boşum. Ve Zek'i çok özledim lan. Açlıktan da ölüyorum Işık gelsede yemek yesek.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?