23 Nisan 2011 Cumartesi

Kabul mektupları yağıyor sanki

En son ablam beni öğrendiğinden beri bu Zek hakkında soru sorup duruyor. En son onu da al gelin istanbula biz yeni eve taşınacağız zaten bir hafta bizde kalırsınız demişti. Teklif her yönden iyi güzel hoş falanda ben bunu Zek'e söylemedim çünkü onu da alıp pek ablama gidesim yok. Çünkü biliyorum eğer gidersem ablam bizim hayatımızı didik didik eder her bi haltı sorar hatta FBI sorgularını da geçer. Sanki belgesel izliyor gibi de birbirimize dair her hareketimizi izler. Gece muhtemelen zaten uyumayacağından bizi de pek rahat bırakmaz. Bundan dolayı Zek'e söyemiyorum ben bunu hem ne dicem ki? ''hayatım ablam bize gelin bir hafta dedi ama ben istemiyorum ona gitmek'' falan mı?. Ablamı da oyalayıp duruyorum ama her aradığında mübarek söyledin mi ona diye sorup duruyor. Gerçi o sorana kadar ben konuyu çoktan binlerce kez unutmuş oluyorum. Neyse dün aradım doğum günü için gene sordu. Aklıma gelince yazayım dedim.

Birde Araz Abi'nin teklifi var ki o da istanbula ve o da böyle kalın gibilerinden bir şey. Onu oyalarmıyım bilmiyorum ben başkasının evinde pek rahat edemiyorum çünkü. Neysem ama gidersek eğer oraya güzelde olur be :) Zek ile başbaşamsı bişe oluruz. Yazacaklarımı onun gelişi ile birlikte unutmuş bulunuyorum. Hadi tebrik edelim beni.

Gündem başlıklarından özet geçeyim bari. Sınavlarımı atlattım 2sinden kalıyorum -klasik olarak mat ve fizikten- diğerleri iyiydi. Hatta birinden -hani şu kopya meselesinde masum ama yakalanan ben- işte ondan 85 almışım. Bugünkü sınavda hoca bir şeyi sormuş ''kısaca'' açıklayın demiş. Ben bir cevap verdim tam yarım sayfa. Dua etsin o kadar az olduğuna o konu normalde 20 sayfalık falandı. İyi özet geçmişim. Pc'me pes 2010 yükledim beğenmedim zira 2011 e alışkınım. Konsol alıp 2011 yükleyesim var. Klavyeden oynayamıyorum ben. Bu arada peste bizim çocuklara yeniliyorum ya da berabere kalıyorum. Yenmenin bir yöntemi varsa duyurun plss. Sonra Damla eve gitti terminale bıraktım onu. Liseden bir arkadaşımızı da gördük orda. Konya-Ankara-Düzce aktarması yapıyormuş. Bir garip oldum sankim. Hiç beklemiyordum onu görmeyi. Neysem sanırım bu kadar. He bu arada Zek rpg'ye başladı...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?