9 Nisan 2011 Cumartesi

Kimse bana bunu diyemez ulan!

Sevgi, O'nun mutluluğu için kendinden fedakarlıklar yapmaktır.

Geçen gün asansöre bindim kimse yok yanımda aynası da kocaman asansörün. Benim yüzüm bir garip değişik ifadeleri vs ortaya çıkarınca garip şeyler çıkıyor ortaya. Baktım asansör boş ayna da yine saçmalamaya başladım. Tam geldik 7. kata durdu asansör. Kendime son kez baktım delimisin sen dedim içimden sesli olarakta Mal dedim. Yaparken değilde yaptıktan sonra aklım başıma gelmişti yine. Deli miyim neyim. Bazen hala yaparım öyle sonra aklıma gelir kendi kendime yine mal derim. Başkalarının beni üzmesine, hakaret etmesine izin vermeyen ben, kendime etmediğini bırakmayan yine ben. Bu da öyle bir şeydi işte yazayım dediğim.

Pazartesi sınavlarım başlıyor. Öyle geçen dönem gibi şikayetçi olmayacağım bu durumdan. Bu defa sınavlar bazı şeyler için iyi olacak. Bahanelerim gibi mi desem. Ders çalışmasam da pek bu defa çalışacağım. Öyle ortalamam umurumda değil yeterli çünkü şuanki hali. Matematik ve fizikten yine kalacağım da demek istemiyorum Işık çalıştıracak beni. Bu dönem geçmek zorundayım onlardan. Öpd biraz zorlayacak beni adam bir slayt verdi 118 sayfa. Toplamda 5 slayt var işim zor yani ama dersi seviyorum, dersin içeriğini de. Muhtemelen o da zorlamayacak beni.

Facebook hesabımı dondurdum az önce. Lezce'den de kaydımı silmiştim zaten. Lezce'de işim yoktu artık yani ne yapabilirdim ki orda daha fazla? Biliyorum orası sadece sevgili arayanlar için değil ama yeterince kişi tanıyorum artık bu kadarı yeterliydi. Facebook'a gelince bunun sebebini yazmayacağım...

Dün ablam aradı. Önce dedi bana kız ayarla -Ablam diyo bunu- şaşırdım ne kızı ya falan dedim. Benim lezbiyen arkadaşlarım olduğunu biliyordu da benim lezbiyen olduğumu pek algılayamamıştı. Ayarlamam falan dedim. Sonra konuşma ilerledi. Bu tip şeyleri hatırlayamayan biri olaraktan konuşmayı hatırlamıyorum. Ona başka bir sitenin adresini verdim. Girsin kimi ayarlıyorsa ayarlasın kendine. Ablam bisex mi şimdi? Bunu anlamıyorum. Bana oyun yapmışta olabilirdi hiç bir fikrim yok. Neyse lezbiyen olduğumu söyledim ona, annemin geçirmediği şok'u kendisi geçirdi sağolsun. Kendi derken iyi ben olunca garip. Pff neyse işte artık o da biliyor. 

Canım sıkılıyor şu ara. Ben derse geçeyim artık...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?