16 Haziran 2011 Perşembe

Sevmek...

Bugün karmakarışık yazıp aşkımı anlatacağım... Öyle belli bir düzenimde yok karma karışık yazacağım İstanbul'da geçen 5 koca günümü...Sevmiyorum bu şehri hala sevemiyorum ama içinde o varya ayrılmak istemiyorum... Zaman geçmesin istedikçe daha hızlı geçip gidiyor her şey hızlanıyor o zamanlar. Bakışlarını özler oldum geceleri, her sabah kalktığımda ona gideceğimi bilerek uyandım. Oysa bu sabah gözlerimi açtığımda başka şehir kucaklayacak beni, nefret ettiğim bir diğer şehir.. Beni kendine hiç bağlayamayan şehir.

Sevmek garip bir şey ya. Özellikle söz konusu kişi Miray'sa. O kadar tatlı bir varlık daha yok ya. Ya da varsa da umurum da değil. Tavırları, hareketleri, doğallığı ölürüm ben ona. Tamda bunu Lady'nin yazısı üzerine yaptım ama ben harbiden ölürüm bu çocuğa. Bakışını yakaladım bugün. Pes oynuyorduk o abimle oynuyordu daha doğrusu bende dikkatini dağıtacak(!) şeyler yapıyordum. Bir ara bıraktım dikkatimi çekende bir şey yoktu aslında gözüm dalmış ona bakmıyorum ama bakışlarımı çevirdiğimde o da oyunu bırakmış beni izliyordu. Ne kadar garip geldi o an yani kötü anlamda değil tabii garip bir şekilde mutlu oldum. Yolda yürürken koluna giriyorum sürekli bir şekilde bana bakıp sonra kafasını çeviriyor bakışlarımız buluşunca da gülümsüyor falan. He bir de beni her halimle görmüş biri olarak benden iğrenmiyorsa sorun yok. Yağlı saçlarımla gördü de beni. İş yerine gittim bir ara ortam falan gayet güzeldi ya makarna falan yaptılar orda. Küçük bir balkon vardı oturup (neredeyse) başbaşa yemek yedik. Her şey o kadar güzeldi ki...Beraber çalışma yaptık demek isterdim hatta 3 yılını grafik eğitimine vermiş biri olarak böyle bir şeyi söylemeyi çok çok isterdim ama beceriksizin tekiyim. O ise tasarımcı ruhu ile doğmuş gibi. Neyi nasıl yapması gerektiğini biliyor. Bilen adamın hali başka işte...

Duygularında öyle safki çok seviyorum ya. He bi de kokusuna hasta oldum o onu tav etmek için boynundan öptüğümü düşünse de ben kokusu için boynunda yaşıyordum resmen. Oooof of özledim yaaa.. O benim tüm hayatımı birlikte geçireceğim insan... Ve burayı bilmeli mi karar veremedim. Aslında çok isterim söylemeyi de bilemiyorum ya kızarsa diye kararsızım. Uykum geldiğinden giidiyorum. Şimdi onunla resmimizi koymak isterdim de olmaz :))) İyi geceler...

2 yorum :

  1. Bi site vardı resim üzerine kurulmuş sanki her etiketten vardı işte. Bende ordan bi 150 tane falan almıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Kendi pcme geçtiğim zaman adresi bulursam veririm :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?