26 Haziran 2011 Pazar

Bir karışık oldu bu

Zamanın değiştirebileceği şeyler vardır bazen de değiştiremeyecekleri. Umarım sen hiç değişmezsin...

Stajdan sonra gelecek haftasonuna dinlenme planı yapmak benim neyime ki? Bu hafta Bek'in doğum günü olduğundan hediye aradım sonra kendimde bir şey yaptım. Tam göndericem pazar pazar açık kargo bulamadım hediyeyi de yollayamadım tabii. Canım sıkıldı buna. Zira yarın yolladıgımda hediye doğum gününden bir gün sonra gitmiş olacak. Neyse işte öyle bir şeyler. Bek bu konuda olsun kavga çıkartmasa dicem yani umarım çıkartmaz...

Şuan Miray camda olduğundan ara ara yazmak için çırpınıyorum :)) Kıyamam ya galiba Miray hasta olacak :( Yarında inşallah doktora gidecek. Umarım yani...

Bakkala gitti şimdi. Yanında kuzeni var onları izliyordum nasıl hareketli ama ya benim durgunluğumun tam zıttı yani Miray. Bunca enerjiyi nerden buluyor bilmiyorum ama onun kendi gibi oluşunu seviyorum hiç başkasıymış gibi olmaya çalışmıyor ya da sadece benimle konuşuyor diye kendisini kasmıyor. Bazen benim kastığımı düşünüyor ama ben hep böyle garip bir yaratık olduğumdan azıcık yanılıyor.

Dün akşam yurtta Damla ile elbise falan giydik denemek için Damla beni Miray'ın yanına elbise ile göndermeye kararlı seni böyle bir görsün bi daha ayrılamaz senden diyor. Mini eteğim falanda var benim ama sevmiyorum etek giymeyi rahat olamıyorum ondan üzgünüm Miray ama beni elbise ile sanırım hiç göremeyeceksin :))

Banyoya gitmem gerek üşeniyorum sabah sabah staja gideceğimden hiç giremicem yağlı saçlarla da gidemem. Pff gece gece de sevmiyorum ki yaaa...

Aaa sahi ben kabus görmüştüm her zamanki gibi. Bu defa daha bi garipti tabii. Bir bebek vardı onu korumamı isteyen. Onca şeye rağmen koruyamadım. Sonra koruyamayınca o gitti tabii. Gitti derken sanırım öldü bilmiyorum. Sonra o ölünce bana saldırmaya başladılar bende kendimi yüksek bi yerden aşağı attım rüyam bitsin artık uyanayım diye. Zira bu defa ne kaçabildim ne de uyanabildim. Ama atmama rağmen hala uyanmadım oraya resmen çakıldım hissettimde bunu. Sonra bi baktım ruhum bedenimden ayrılmış uçuyorum falan nasıl rüyadır bu diyeceğimde daha önce de çok gördüm böyle. Sonra aklıma Miray geldi yere geri dönmeye çalıştım Onun yanına gitmek istiyorum son kez görcem falan derken uyandım. Asıl garip olan uyandığımda cidden o zemine çakılmışım gibi her yerimin ağrımasıydı... Neyse işte Miray aklıma nasıl geldi bilmiyorum ama beni o uyandırdı bi daha da uyumak nasip olmadı zaten.

Neyse böyle işte sıkıldım yazmaktan Miray'ı izlicem ben. İyi geceler.

1 yorum :

  1. Kim gibi birilerine? Ne hissediyorsun ki? Tam bi açıklasan

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?