20 Haziran 2011 Pazartesi

Ordan burdan şurdan azıcıkta Dua

Aklımı oyalamak için başka şeylere bulaştım hepsinde seni gördüm, sığmadın onlara taştın hatta beni de aştın...

Şu günlerde aklıma bir sürü şey geliyor, tamam diyorum yazacağım hepsini ama unutuyorum. Elime bir not defteri alıp yazsam iyi mi olur ki?

Miray'a o ismi verirken yerinde bir şey yapmışım sanırım. İlk defa birinin ismi gerçeği yansıttı şurda he. Yarim :)) Çok seviyorum lan. Dün bebek konusunu konuştuk. Zaten biliyordum onun çocukları sevdiğini unuttumu bilmem ama ilk tanıştığımız günlerden birinde sormuştum ona. Neyse dün konuştuk falan birazdık şimdi biz eşcinsel olunca doğal olarak bebek konusu çok zor ama araştırıp duruyorum bu konuyu nasıl olacak diye. Bir yolunu okul bitene kadar ya da hayatımızı kurana kadar bulsak iyi olur aslında. Zira bebek çok istiyorum ama bu Miray'dan olmalı kesinlikle. Şimdi hayalini kurunca çok güzel görünüyo aynı evde yaşamak ortalıkta minicik ayakları ile koşuşturan çocuğumuz falan. Neyse aşka geldim yine diğer konuya geçeyim.

Staja başladık. İş yeri sahibinden ve çalışanlarından erken gelen stajyer olay çıkarttı diye manşet olacaktık az kalmıştı. Nasıl bir staj aşkıysa patrondan önce burdaydım. Çokmu korkmuştum acaba? Geç geldi adam bide ortalıkta dolandım falan. Sonra adam geldi. Bana bir bilgisayar verdi iş gelirse yaparsın ama yazın çok iş olmaz dedi çekti gitti bi daha yok ortalıkta. Dahası yemek için bile şe etmedi ya. Şuan açlıktan ölüyorum resmen.

Ben Miray'ı çok özledim... Çok seviyorum bir o kadarda korkuyorum gitmesinden. Hep derler ya ondan ayrılamayacağını hissettirdiğinde o gider diye, Miray gerçekten gider mi? Sanmıyorum ama nedense hep korkuyorum onu kaybetmekten. Bu arada ben abime isim bulamamıştım ama o gayet güzel bitane bulmuş; Kurt. Neyse artık onuda eklemeliyim dimi sonuçta abim. O olmasa Miray'ı tanımam mümkün olmazdı sanırım binlerce dua etsemde az gelir O'nun karşılığında. İyi ki var ve iyi ki tanıdım O'nu... Çok seviyorum.

Bu arada Miray söyledi geçen yazılarımdan birinde dua etmişim Allah'a gerçek olmuş :)) Rabbime şükürler olsun ki O'nu benim karşıma çıkardı... Şimdiki duam tüm ömrü beraber geçirmek...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?