2 Mayıs 2012 Çarşamba

Şuraya yazmak dışında her şeyi yapıyorum aslında. Bir sürü bahanenin de ardına saklanarak.

Teee ortaokuldan tanıdığım bir çocuk adını bile anlamadığım bir grup kurmuş toplantılara çağırıyor mesajla ama imladan haberi yok. Tamam benimde imlam iyi değil ama onun kadar da kötü değilim bence.

Pokemonu indiriyorum şu ara. Çokta iyi oluyor aslında. Televizyonda karışık verirlerdi hep bölümleri ve bir sonrakini izleyebilmek için çok uğraşırdım. Hatta küçükken ev işleri için anlaşma yapmaya çalışırdım. Öyle şartlarımda zor değildi ki. Sadece pokemonu izleyecektim ve sonra bana verilen her işi yapacaktım. İzin veriyorlarmıydı? hatırlamıyorum.

Şu ara okul karmakarışık. Ödevim var ama yapmak için zerre kadar istek yok içimde. İlk defa yapacak olmamın da korkusu var aslında.

Bilgisayarımın çökeceği günü sabırla bekliyorum. Aynı sabrı Game Of Thrones'in yeni bölümleri için gösteremiyorum ama. Hayat pazar günlerinden ibaret olmalı ve ben hep o diziyi izlemeliyim. 2. Kitabını da alamadım zaten.

Ablamla konuştuk bugün ayrılmışlar eniştemle. Ondaki cesaretin yarısı bende olsaydı şimdiye zengindik. Kız her şeye rağmen ayakta durmaya çalışıyor...

Öyle boşum ki hiç ama hiç bir şey yapmak istemiyorum. Konuşmak için çok uğraş verdiğim insanlar aklıma bile gelmiyorlar. Sürekli uyumak istiyorum. Ben en iyisi gidip uyuyayım

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?