19 Mayıs 2012 Cumartesi

Dizime başını düşür uyu Saçlarım yüzünde gezsin Geceler uzun geceler boyu Ben yorgun sen güzelsin...

Gece uyuyamayan sabah kalkamayan bir şey olduğum için gurur duyuyorum kendimle. Öyle ki artık gündüz kurduğum hayaller gecelerime musallat oluyor. İyi ki korkunç şeyleri hayal dünyama bile sokmuyorum.

Yaz geldi diye pek çok blogta sporla alakalı şeyler paylaşılmış. İyi bir yazar değilim ama iyi bir okuyucuyum yani. Benim yaptığım en iyi spor ise uyumak.

Bunları anlatmayacaktım ben sanki ya. He şey Damla'nın bir sevgilisi olmak üzere. Ben ki kızın eski sevgililerine işkence etmiş insanım ama bu defaki adayı pek sevdim. Tamam o kadarda çok değil ama sevdim yani. İyi düşünceli ve Damla'yı üzmeyeceğine inanıyorum. Damla benim için fazla değerli biri. Neyse içimde bir kıskançlık parlaması var. Çünkü benden çok onunla vakit geçireceğine, unutulacağıma inanıyorum?!? Buna rağmen kendimi tutuyor aralarını bozmuyor ve hiç bir şey söylemiyor aksine çocukla mutlu olsun diye teşvik bile ediyorum yani. Yakında çocuğu facebooktan falan ekleyip Damla'yı mutlu edecek küçük şeyleri söyleyeceğim. Her sabah alıp götürdüğüm petitolar gibi. İşte öyle. Ne kadar kıskansam da hiç bozmayacağım aralarını hatta iyi olsunlar diye uğraşacağım yani. Üstüme düşen görevi yapmam gerek.

How i met your mother finale girdi. Sezon sezon dizi izlemek güzel şey yani. Yanlız son bölümün en sonunda gördüğüm kadarıylan Barney ile Robin evleniyor! çıldırsam yeridir ama değil mi? Robin çok güzel hatun olabilir ama Barney Quin'e aşıktı yani. Şimdi büyük bir şok ve merakla diğer sezonu bekleyeceğim. Bence diziler haftada iki veya daha fazla bölüm yayınlamalılar. Daha iyi olmaz mıydı? Hatta tüm bölümleri bir gecede bile izleyebilirdim yani.

Güzel bir hikayem olsun istiyorum. O hikayeyi ben yaşamak istiyorum üstelik. Yazmak ya da okumak değil yaşamak...

2 yorum :

  1. teoman- kelimeler, dinlesene bunu. hayatımın şarkısı derim ben bu şarkıya. neden yazıyor oldugumu acıklıyor çünkü. hayatıma mudahele edemiyorum, bu yüzden yazıyorum. hayatımı yazılarda yaşıyorum. teomanın da dediği gibi: "kuracak yeni bir hikayem yok. yine de ugraşıyorum rastgele. eskimiş kelimelerle."

    YanıtlaSil
  2. Dinliyorum şimdi. Muhtemelen bir kaç gün daha -bıkana kadar- dinlemeye devam edeceğim. Yeni şeylere biraz kapalı biriyim galiba bir teşvik olmadan ya da bir yerde duymadan sadece bu iyi söylüyor diye şarkıları dinleyemiyorum sanırım. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?