31 Mayıs 2012 Perşembe

Neden "adımıza" bunca karar alan insanlar yatağa da bizim yerimize girmiyorlar. Nasılsa biz ot gibi yaşıyoruz.

Devlet daha elindekilere bakamadan "tecavüzden doğan" çocuklara bakacağını bildirdi. Kürtaj yasağı ve yasası ile ilgili karardan dolayı çok gerginim. Bana neyse diye kesitirip atamıyorum bu konuyu. Bir şekilde eşcinsel olmak gibi bence. Beden bizim, günah bizim, sevap bizim, alınacak çocukta bizim. Bundan başkasına ne ki? Hangi hakka dayanarak böyle bir karar verilebilir. İslam'ın en önemli yeride başkalarının işine karışmamak değilmidir? O halde neden "günahımızı" engelleme yolunda bunu kullanarak destek toplanmaya çalışıyor anlamıyorum. Böyle bir yasa çıkarsa o kadınlar bebeklerini düşürmek için başka yollara başvurmayacak mı? Aileleri tarafından dışlanmayacaklar mı? Bu yasa "erkek" dediğimiz hayvanların tecavüz etmesini mi engelleyecek? Sonuçları hiç bir şekilde düşünülmeden ortaya atılan sözlerden yasa doğarsa sonuçlarının çokta iyi olacağını sanmıyorum.

Bir diğer mesele de Rtük'ün son çıkardığı olay. 1 Erkek, 1 Kadın dizisinin başrolündekilerin aynı evde yaşamalarının evlilik dışı ilişkiyi meşrulaştırdığı gerekçesi ile evlendirilmeleri. Ben böyle abuk subuk şeyler duyup okuyunca deli oluyorum nedense. 

Neyse şimdi içimdeki siniri attığıma göre kendime geçebilirim. Sınavlarım bitti eve gidemiyorum şimdilik. Bütün paramı ayakkabıya yatırdım dikkatsizce sonunda sadece bilet param kalmıştı. Yemek konusunda pek dikkatliyim şu ara. Cumartesi gideceğim eve. Bir de yarın belki Damla ve sevgilisi ile Anıtkabir'e gideriz belli değil tabii bu. Tek isteğim yurtta yatıp uyumak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?