29 Mart 2012 Perşembe

Okul sevgisi

Kaç gündür yazacağımda fazla yorgundum. Not almam gereken çok şey oldu mesela ama gel görki hiç biri aklımda yok! Bence erkenden bunadım ben. Yoksa neden unutayım ki?

Haftaya sınavlarımın başlayacağı şu günlerdeyim. Canımıza okuyacak... 3. defa alıyorum dersi ve ne kadar kendimi kandırmaya çalışsam da gizliden bir ses kalacaksın gene diyor. Gene gene kalacaksam ne işim var benim bu okulda? Bu derste. Sahi ne işim var bu okulda?

Geçen hafta yine 101 oynarkene grubumuza şu yıl katılmış bir arkadaş var. Ona da isim bulamayacağım zira çok bahsetmem gerekirse bir ara düşünürüm isim. İşte oynarkene bu vatandaş okey(!) attı yere. Şimdi bu minik grupta tek kız olarak normal şartlarda beni rahatsız etmesi gereken bu durum sorun değil. Zira çokta umursamıyorum. Şu konudan yola çıkarak çocukluğum geldi aklıma da onu yazacaktım. Niye bunca şeyi yazıyorum bilmiyorum ya. Ne tarihini ne de yerini hatırlamadığım bir olayda Dayım'dan (ç)aldığım prezervatif vardı. Mini minnacık masum(!) çocuğum ben. Annem gördü onları kutusunda daha okuma yazma bilmiyorum çünkü kutunun üzerindeki hiç bir şeye anlam verememişim. Ne o dedim ayıp boşver deyip kutuyu alelacele yerine koydu. Ben Masum çocuk rahat durmadım tabii ki. Ortalık tenhalaşınca o kutudaki o şeylerden(!) aldım bitane. Çok sonra evin alt katına indim. Bizim inekçiklerin oraya. Kimse görmez diye evirdim çevirdim nesi ayıp bunun beee deyip attım bir yere onu. İşte böyle. Bunun bir de sinek yapışkanı macerası var ki o daha beter. Köyde sinek olunca ışığın oraya onların yapıştığı bantlar yapıştırırız. İşte o bantlarla yine küçükkene oynamama da ellememe de izin verilmezdi. Yine masumane ben aldım onlardan hiç açılmamış birini evde kimse yokkene açıp elimin her tarafına doladım. O illet şeyde kolayca çıkmıyormuş ki. Sineklere yazık yani gariplerim. Ben bile zor kurtuldum onlara resmen işkence be...

Ya msn listemde bir tane gay var. Var yani! Belki bahsetmişimdir ama bunun bel altı konuşmalarına sinir oluyorum ben. Sona kalmış bitanecik garibim. Kıyıp silemiyorum da. Yazdıklarına yorum da yapamıyorum anca gülümseme şeysi var onu atıyorum işte. Bu sefer ona takılıyor. Bir gün sileceğim ama. Az daha sinir etsin diye bekliyorum.

Bu kadar şey yazıpta dişçiden bahsetmemişim ben. Lisedeyken dişçiye gitmiştim. Kızlar gidiyorlardı. Maksat dersten kaçmak olunca takılıp peşlerine bende gittim. Ağrım sızımda yoktu. Kadın inceledi inceledi çekmemiz lazım bunu dedi tamam dedim vardır bir bildiği. Orda çekti dişimi o. Daha doğrusu çekti adı altında üstünü kırıp bırakmıştı. Daha önce diş çektirmemiş bir salak olarak nerden bileyim ki. Dişin kökü içinde duruyor kızlara da diyorum ya bu dişin bir parçası burda duruyor diye. Dilimi o ara kesip biçiyordu da o diş. Neyse işte teee o vakitten beri hiç kafa yormadım ben bu konuya. O dişte hiç ağrı yapmıyordu bir kaç gün öncesine kadar. Bir ağrı yaptı o diş, daha doğrusu diş bile değil kökü lan! Yeni yatıp uyumuşum, sızlıyordu hafiften ama hiç kaale almamıştım. Uyandırdı o ağrı beni. Geriye yatmak mümkün değil! Bir iki saat kadar koridorlarda dolanıp durdum. Tanımadığım bir kız uyandı tuvalete gitmek için. Dayanamayıp ona sordum ağrı kesicin varmı diye. Allah'tan varmış ki aldım o azalttı ağrıyı öyle uyuyabildim. Ertesi gün okuldan buldum ağrı kesici sonra gene buldum o günü de öyle ağrı kesicilerle geçirdim. Diş ağrısı kadar beter bir şey yokmuş bunu anladım. Dün sabahın köründe kalktım kahvaltı falanda yapamıyorum. Gittim özel dişçiye çünkü devlet babamız sağolsun tee ne zaman aldığım randevunun tarihi Mayıs'ın üçünde! Randevumda yoktu ama adam hemencecik aldı beni. Dişimi alması bu kadar kısa sürmedi ama sonunda halletti daha çabuk iyileşsin diye bir şeylerde yaptı. Bir kaç gün ağrın olabilir dediyse de öyle korktuğum gibi olmadı. Şimdi sadece çenem sızlıyor (bir ara dişimi değilde bu da çenemi kıracak diye düşünmüştüm yani) haklı olarak. Bir de dikiş attı bu çektiği yere. Dilim ona takılıp duruyor fena bir şeyler olacak. Hissediyorum yaniii...

Hey hat! rapor hazırlamam gerek. Hazırladığım rapor ve sunumlardan bıkkınlık geldi artık! Hem zaten benim sunumlarımı sevmiyor hocalar. Sorun araştırmamda değil anlatımımda. Sunumdaki hiç bir ayrıntıyı anlatmayıp gayet düz geçiyorum hem diğerleri gibi okumuyorum da ama zaten sınıfın umurunda değil anlattıklarım benim hiç umurumda değil. Hocalarda ayrıntı istiyorlar. Bu gidişle çok bekleyecekler sankim. Umarım bir daha sunum falan hazırlamam... (resmin bir alakası yok sadece hoşuma gitti zaten ne zaman uygun resim seçebildim ki?)

2 yorum :

  1. kıyamam neler çekmişsin sen o dişinden öyle geçmiş olsun :)) resim güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. :)) geçicek geçicek :)) ddaha bir sürü resim varda hiç uygun şeyler olmuyo ondan koyamıyorum :))

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?