9 Mart 2012 Cuma

5 gün

Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa? Hayallerimizi satmadık ya...

Günler geçmiş ki hiç bahsetmemişim Miray'dan. En son nerde kaldıysak şuan ondan daha beteriz. Hatta ayrıldık. Bitti yani bizim hikayemiz. Kötüydü ya hani. Mükemmel olmuştu bir hafta kadar. Hani her şey o kadar iyiydi ki sarılıp benimle uyusun istedim. Bilmiyordum ki son gecenin o olacağını. Yani her şey o kadar güzeldi ki sabahın o hale geleceğini düşünmemiştim bile. Zaten ben düşünmeden gerçekleşmiş oluyor herşey. İşte o malum sabah buz gibiydi. Her yönden soğuk ve bariz konuşmak istemeyen sebebini sordum söylemedi... O gün geçti öyle. Ertesi gün hala suskun olunca biraz üzerine gittim 'olmam' dedim 'olma' dedi. Sustuk orda. Ben hala anlam verememiştim ayrıldık mı yoksa devam ediyormu bir şeyler. Hele sebebini de bilmeden. Konuşmadık işte bir gün ya da iki gün tutamadım tarihin hesabını. Bugün akşam üzeri söyledi Kurt ilişki durumunu kaldırmış ne oluyo diye... Başka şeylerde öğrendim ailesin facebooktaki yazışmalarımızı görmüş bir sürü şey olmuş. Ama ne zaman olmuş bunlar bilmiyorum tahmin ettim soğuk davrandığı sabah olmuştur diye. Kızgınlığı banaydı yani sonuçta mesajları ben yazmıştım. Sildi mi silmedi mi bilmem ben orasını. Kendine zarar verir diye korktum Kurt'a söyledikerinden dolayı mesaj attım aynı soğuk insan karşıladı beni, birazcık daha konuştuk sonra derse gitti. Bir daha yok. Bugün oldu hepsi az önce belki bi kaç saat önce ama bugün. Hani kapandı defter de aklım almıyor. Bilincime hala oturmadı 'soğuk' gerçek. Ne derim ne yaparım bilmiyorum.

İnsan ayrılınca geçmişini düşünmeden edemiyor. Bütün sevgililerim geçti tek tek aklımdan. Hala biri bile hayatımda değilse demek ki yanlış bende. Ama nerde...? En iyisi hangisiydi? Tabii ki en iyisi hayatımdan en kısa sürede gidendi -1 saat mi?- çünkü hiç acıtmadı giderken. Zaten hiç sevmemiştim ki onu da. İşte böyle hayatına sevmediği bir sürü insan girenlerdenim. Sevgilisiz zaman geçirmedim pek öyle şeylerim yok. Seviyorsam da sevmiyorsam da biri ile oluyorum sebepsiz yere. Bu sex içermiyor halbuki. Amacım ne ki yaraları sarmak mı? bilmiyorum..

Yarın annemde izin verirse kısacık kestireceğim saçlarımı. Bazı duyanlar depresyon desede değil canım. Hala o boşluktayım ve iyimiyim kötü mü bilmiyorum ama depresyonda değilim. Ayakta duramayacak kadar zayıf bi insan değilim ben. Hiç olmadım da. Gidenler giderken öyle sap gibi dikilip baktım arkalarından. Ağlarken sessizce ağladım -ne zaman? kimse görmezken.-  Saçlarım o kadar çok yağlanıyor ki artık deli oldum ondan kestircem. Dersi 8:30 da başlayan bir insan evladı olarak 6:30 da kalkıp banyoya giden zavallıyım ben. Çünkü gece keyfimi bozup gidemiyorum -yalaaaan (korkuyorum) - Bi de boyatma vaktim de geldi aslında ama onu yaparmıyım bilmiyorum hala masraflıyım da. İnsanların bana olan borçlarını toplasaydım şuan zengindim ya...

Kandırılmış çocuklar gibiyim, verilen söz tutulmayınca beklemediğim yerden geldi acılar...

8 yorum :

  1. üzülme umarım mutlu olacağın biri çıkar birgün karşına.

    YanıtlaSil
  2. Üzülmek.. Hala üzülemiyorum hala boşluktayım hala salak gibiyim :)

    YanıtlaSil
  3. evet bilirim o duyguyu :/Boşver seni bu duygudan uzaklaştıracak şeylerle uğraş bişiy yap ne biliyim elişi ör :)valla ben onu oraya geçircektik yoksa bunu mu derken vakit geçiyodu unutyodum herşeyi :)yok bu olmaz dersen yani sen kendini biliyorsun bir bakmışsın zaman geçmiş ve bu yaşadıklarına güler olmuşsun zaman herşeyin ilacı kendini üzerek geçirme kımetli zamanını;)

    YanıtlaSil
  4. :)) İyiyim ya saçlarımı da kestirdim görenler çok tatlı olmuşsun dediler ne kadar doğru bilmiyorum ama

    YanıtlaSil
  5. ne kadar kestirdiiinn :)))umarım erkek gibi yapmamışsındır eheh :))sıhatler olsun bakalım ne diyelim görmedim bişey diyemem ;P

    YanıtlaSil
  6. Yok ya erkek kadar da kısa değil ama enseme ulaşan yerler az yani :)) görmek. Imm bilemiyorum çokta mümkün değil sanki

    YanıtlaSil
  7. :)neyse iyi olmana sevindim :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?