4 Mart 2012 Pazar

Önceki hayat

Hani böyle şeylere inandığımdan değilde daha önce hayata gelmişsem ben kesin kılıçların okların kullanılıp atlara binildiği devirde yaşıyormuşumdur. Çünkü atları çok seviyorum ve ciddi ciddi kılıç görsem yapışırım. Bi ara kılıç almayı bile düşünmüşümdür. Ama eskrim gibi bi derste değilde gerçekten kılıcı kullanmak lazım. Oklar var birde tabii, yine günümüzde piyasaya çıkmış orasında burasında ek şeyler olan değilde gayet basit yüzyıllar öncesinin ok ve yayları daha çekici geliyor bana. İçimde Zeynavari bir şey yatıyordu zaten de. Ben böyle o dönemlere ait filmler görünce kendimi kaybediyorum. Hayal dünyası geniş bi insanım zaten bütün hayallerim ona yönelik oluyor. Bir de anneme küçüklüğümden beri söyler dururum ama bana at almaz. Az önce Kurt'la konuştuk büssürü bu konuyu. Yazı da içimden geldi. İnsan o kadar atlar üzerine konuşunca doğal olarak -benim gibi biri- hayaller değişti bak gene. Neyse ciddiyim ama şu günkü hayatım yerine öyle bir hayatı yaşamak isterdim yani... Ya da biri bana at alsın artık yaa bi de kılıç alsın. Çok istiyom yaaa! Ejderha da olabilir aslında...

4 yorum :

  1. eheheh bende eski zamanlarda yaşamak isterdim böyle gothic kıyafetler hele ayakkabılarına hastayım o zamanların.Atları bende çok severim babama yalvarırdım bana tay al diye ben bakıp büyüteyim onu isterdim ama olmadı malesef babam herşeyi aldı bana at alamadı malesef:/olsun canı saolsun napalım oda olur belki birgün :)İyi bir hafta sonu geçirirsin umarım :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Kıyafetleri için istemiyorum ki sadece, ciddi ciddi o zamanlarda yaşamak istiyorum ben. Neysem umarım gelecekte bi yerde at alabiliyoruzdur :D

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?